ZF Ecosistemul Marketplace
ZF Ecosistemul Marketplace. Valentin Vlăduca, fondator, Expert Fitness: În mod normal creşteam cu 25% de la an la an, dar pandemia a adus creşteri de 50% în ceea ce priveşte vânzările. Bonul mediu a crescut cu 25% în 2021
ZF Ecosistemul Marketplace. Valentin Vlăduca, fondator, Expert Fitness: În mod normal creşteam cu 25% de la an la an, dar pandemia a adus creşteri de 50% în ceea ce priveşte vânzările. Bonul mediu a crescut cu 25% în 2021 11 ian 2022

Compania românească Expert Fitness, care comercializează în mediul online produse şi echipamente de fitness, atât branduri proprii (FitTronic şi BodyFit), cât şi branduri ale altor jucători locali sau internaţionali, a înregistrat o creştere de circa 50% a vânzărilor pe fondul contextului pandemic şi al măsurilor impuse de autorităţi, dublu faţă de creşterile aduse de un an „normal“.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Gabriel Neagoe, fondator, Mobile Joy: Circa 90% din venituri sunt generate de platforma marketplace. În 2021 am făcut paşi în Ungaria, iar anul acesta vizăm şi piaţa din Germania
ZF Ecosistemul Marketplace. Gabriel Neagoe, fondator, Mobile Joy: Circa 90% din venituri sunt generate de platforma marketplace. În 2021 am făcut paşi în Ungaria, iar anul acesta vizăm şi piaţa din Germania 4 ian 2022

Mobile Joy, companie românească care importă şi comercializează accesorii pentru telefoane şi tablete, cu afaceri de 400.000 lei la finalul anului trecut, are în plan extinderea activităţii la nivel internaţional şi vizează în special piaţa din Germania.

citește mai mult
ZF Ecosistmeul Marketplace. Tiberius Toader, director general al ZASS România: Estimăm afaceri în creştere cu 10% în 2021, până la 32 de milioane de lei şi anul viitor vrem să ne extindem prezenţa pe piaţa din Moldova“. În prezent, ZASS România este prezentă prin platforma eMAG marketplace şi pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria
ZF Ecosistmeul Marketplace. Tiberius Toader, director general al ZASS România: Estimăm afaceri în creştere cu 10% în 2021, până la 32 de milioane de lei şi anul viitor vrem să ne extindem prezenţa pe piaţa din Moldova“. În prezent, ZASS România este prezentă prin platforma eMAG marketplace şi pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria 21 dec 2021

Compania ZASS România, care importă şi distribuie de 30 de ani pe piaţa locală produse electrocasnice, produse de încălzire, răcire sau ventilaţie sub marca germană ZASS dar şi alte branduri, estimează o cifră de afaceri de aproximativ 32 de milioane de lei la finalul anului în curs, în creştere cu 10% comparativ cu anul precedent şi are planuri de extindere pe piaţa din Moldova.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Marius Banga, fondator al companiei Maranc: Am ajuns la afaceri de 3 mil. lei în 2020, de la 800.000 lei în 2019. Anul acesta estimăm o creştere de peste 30%. În doi ani, cel târziu, o să avem şi propriile magazine în oraşele mari din ţară, unde avem un număr mai mare de clienţi
ZF Ecosistemul Marketplace. Marius Banga, fondator al companiei Maranc: Am ajuns la afaceri de 3 mil. lei în 2020, de la 800.000 lei în 2019. Anul acesta estimăm o creştere de peste 30%. În doi ani, cel târziu, o să avem şi propriile magazine în oraşele mari din ţară, unde avem un număr mai mare de clienţi 2 dec 2021

Compania românească Maranc, ce comercializează produse şi accesorii profesionale pentru bucătărie, a încheiat anul 2020 cu afaceri de aproximativ 3 milioane de lei, în creştere cu peste 270% faţă de anul 2019, când pandemia nu făcuse schimbări la nivelul consumatorilor şi al pieţei în general.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Business cu inspiraţie în familie: Ioana Ciumara vinde în online produse pentru siguranţa copiilor în valoare de 350.000 de euro
ZF Ecosistemul Marketplace. Business cu inspiraţie în familie: Ioana Ciumara vinde în online produse pentru siguranţa copiilor în valoare de 350.000 de euro 16 nov 2021

Afacerea Buy4Baby este orientată către mămicile care caută produse pentru siguranţa copiilor şi are în portofoliu articole precum bariere, bumpere textile moi, benzi moi pentru muchii şi colţuri, acestea putând fi lipite pe suprafeţele care au potenţial de accidentare pentru copii.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Cum să faci un milion de euro din produse pentru păr
ZF Ecosistemul Marketplace. Cum să faci un milion de euro din produse pentru păr 2 nov 2021

Antreprenorul Vlad Stan a pa­riat, împreună cu soţia sa, pe un seg­ment de produse mai puţin popular în 2011, în perioada crizei economice fi­nan­ciare, când şi-au început ei busi­nes­sul: produsele profesionale de înfru­mu­se­ţare.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Bogdan Ene, marketing manager în cadrul Lila Rossa: „Vizăm o creştere de 20% a cifrei de afaceri, deschiderea a încă trei magazine fizice şi vrem să ne extindem şi pe platforma marketplace a eMAG din Ungaria“
ZF Ecosistemul Marketplace. Bogdan Ene, marketing manager în cadrul Lila Rossa: „Vizăm o creştere de 20% a cifrei de afaceri, deschiderea a încă trei magazine fizice şi vrem să ne extindem şi pe platforma marketplace a eMAG din Ungaria“ 26 oct 2021

Compania românească Lila Rossa, ce produce şi comercializează produse pentru manichiură, pedi­chiură, produse de coafură şi frizerie, cosmetică, aparatură şi mobilier pentru saloane de înfrumuseţare, cu afaceri de peste 5,2 milioane de euro în 2020, pariază în continuare pe extinderea în mediul offline, dar şi în cel online, şi vrea să ajungă până la finalul anului în curs la o reţea de şapte magazine fizice, dar şi să extindă prezenţa în mediul online prin lansarea pe platforma marketplace a eMAG din Ungaria.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Călin Andrei, fondator Drool: „În primul lockdown, ni s-au triplat vânzările, iar acum am ajuns să vindem de nouă ori mai mult decât atunci“
ZF Ecosistemul Marketplace. Călin Andrei, fondator Drool: „În primul lockdown, ni s-au triplat vânzările, iar acum am ajuns să vindem de nouă ori mai mult decât atunci“ 19 oct 2021

Cu 40.000 de produse listate pe site-ul propriu şi circa 3.000 pe platforma marketplace a eMAG, businessul Drool a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 600.000 de lei şi urmează depăşirea pragului de un milion de lei anul acesta.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Palemo Sign, distribuitor de jucării: Anul 2020 şi pandemia ne-au influenţat în sens pozitiv, online-ul a mers bine
ZF Ecosistemul Marketplace. Palemo Sign, distribuitor de jucării: Anul 2020 şi pandemia ne-au influenţat în sens pozitiv, online-ul a mers bine 12 oct 2021

citește mai mult
Raul Petre, fondator Best Alternative Technologies: Estimăm o creştere de 60% a cifrei de afaceri la finalul anului 2021, la peste 500.000 de euro, iar anul viitor vom depăşi pragul de un milion de euro
Raul Petre, fondator Best Alternative Technologies: Estimăm o creştere de 60% a cifrei de afaceri la finalul anului 2021, la peste 500.000 de euro, iar anul viitor vom depăşi pragul de un milion de euro 6 oct 2021

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Florentina Diaconescu, Zola: În 2020 am avut afaceri de 3 milioane de lei, plus 300%, iar ţinta este să ajungem la 7 milioane de lei
ZF Ecosistemul Marketplace. Florentina Diaconescu, Zola: În 2020 am avut afaceri de 3 milioane de lei, plus 300%, iar ţinta este să ajungem la 7 milioane de lei 28 sep 2021

Compania românească Zola, ce vinde produse pentru casă şi grădină, articole sportive, jucării şi produse pentru activităţi sportive în aer liber, a înregistrat anul trecut o creştere de aproximativ 300% a cifrei de afaceri, ajungând astfel la 3 milioane de lei, iar pentru anul în curs reprezentanţii companiei vizează afaceri de 7 milioane de lei.

citește mai mult
ZF Eco­sistemul Marketplace. Lucia Do, general manager Pamikio Fashion: „Suntem prezenţi în 300 de magazine fizice şi vrem să accelerăm în online“
ZF Eco­sistemul Marketplace. Lucia Do, general manager Pamikio Fashion: „Suntem prezenţi în 300 de magazine fizice şi vrem să accelerăm în online“ 21 sep 2021

„Vrem să oferim produse de calitate, la un preţ cât mai mic, avem acce­so­rii care por­nesc de la 2-3 lei, iar preţurile cele mai ridicate, în cazul biju­te­riilor cu pietre semipreţioase, ajung la circa 150 de lei“, a spus Lucia Do, general mana­ger al firmei Pa­mi­kio Fa­shion, în cea mai re­centă edi­ţie a emisiunii ZF Eco­sistemul Marketplace.

citește mai mult
ZF ECOSISTEMUL MARKETPLACE. Maria Bucurenciu, director magazin Smart GSM: „Vrem ca în următorii doi ani să deschidem câte un magazin în fiecare sector al Capitalei“
ZF ECOSISTEMUL MARKETPLACE. Maria Bucurenciu, director magazin Smart GSM: „Vrem ca în următorii doi ani să deschidem câte un magazin în fiecare sector al Capitalei“ 14 sep 2021

Lansat în 2011, businessul Smart GSM a început cu un magazin de 11 mp, axat pe vânzarea de telefoane şi accesorii pentru telefoane, cât şi pe furnizarea de service.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Mihai Dicu, fondator Pufrelax, ce produce şi comercializează fotolii de tip bean bag. „Anul acesta vizăm extinderea pe piaţa din Grecia, dar şi pe cea din Ungaria - prin platforma eMAG marketplace. Investiţia se ridică la 70.000 de euro“
ZF Ecosistemul Marketplace. Mihai Dicu, fondator Pufrelax, ce produce şi comercializează fotolii de tip bean bag. „Anul acesta vizăm extinderea pe piaţa din Grecia, dar şi pe cea din Ungaria - prin platforma eMAG marketplace. Investiţia se ridică la 70.000 de euro“ 7 sep 2021

Compania Pufrelax, care produce şi comercializează fotolii de tip bean bag în România şi Bulgaria, cu afaceri de aproape un milion de euro la finalul anului 2020, în creştere cu aproximativ 30% faţă de anul anterior, vizează extinderea pe piaţa din Ungaria – pe platforma eMAG market­place, şi pe cea din Grecia, până la finalul anului în curs, a spus în cadrul emisiunii ZF Eco­sistemul Market­place, Mihai Dicu, fondator al Pufrelax.

citește mai mult