ZF Ecosistemul Marketplace

Dragoş Mihalache, fondator al Red-Mall: Mi-am propus să creştem cu 20-30% până la finalul anului 2020 pe eMAG Marketplace. Intenţionăm să diversificăm gama de produse

10.11.2020, 00:06 Autor: Alexandra Cepăreanu

♦ Red-Mall a înregistrat anul trecut afaceri de circa 2,5 milioane de euro ♦ Red-Mall înregistrează peste 100 de comenzi zilnic pe platformă.

Dragoş Mihalache a dezvoltat businessul Red-Mall în 2016, prin care comercializază o gamă largă de produse, începând cu electronice şi electrocasnice, articole de telecom sau IT, articole de casă şi grădină, unelte şi scule, dar şi dezinfectanţi şi măşti de protecţie, care a ajuns anul trecut la afaceri de aproximativ 2,5 milioane de euro.

Deşi iniţial Dragoş Mihalache a pornit businessul în mediul offline, cu un magazin tradiţional, antreprenorul a făcut conversia rapid spre mediul online, iar în 2016 a intrat pe eMag Marketplace.

„În iunie 2016 am intrat în Marketplace. Circa 50% din cifra de afaceri este generată de canalele noastre de vânzare, iar 50% este generată de vânzările înregistrate pe Marketplace”, a spus Dragoş Mihalache, fondatorul companiei în cadrul emisiunii ZF ECOSISTEMUL MARKETPLACE.

De asemenea, compania Red-Mall este printre primii selleri care au accesat linia de credit prin care Idea Bank oferă condiţii preferenţiale de creditare (precum dobândă zero) celor care vor să îşi dezvolte businessul. „Am investit banii obţinuţi în stocuri de Black Friday.”

Pandemia şi măsurile de distanţare au îndrumat oamenii spre achiziţii online, însă, spre deosebire de anul trecut, clienţii au cumpărat produse specifice contextului pandemic, ceea ce a dus la o scădere a valorii bonului mediu înregistrată anul acesta.

„Anul acesta valoarea bonului mediu a fost în jur de 300 de lei. Anul trecut, în aceeaşi perioadă vindeam produse care în pandemie nu s-au vândut, aici mă refer la electronice şi electrocasnice care aveau o valoare mult mai mare decât măştile şi dezinfectanţii pe care le vindem în această perioadă.”

Dragoş Mihalache a adăugat că în ultimele două luni businessul a înregistrat o creştere de 20% faţă de primele trei luni de pandemie, respectiv perioada martie-aprilie- mai. De asemenea, Red-Mall înregistrează peste 100 de comenzi zilnic pe platformă.

În ceea ce priveşte perioada de Black Friday, Dragoş Mihalache spune că în fiecare an vânzările Red-Mall au „crescut în perioada de Black Friday, toţi clienţii aşteaptă ofertele de pe Emag Marketplace şi mereu am avut o creştere şi a numărului de produse listate în această campanie şi a numărului de comenzi. Anul acesta aşteptăm să creştem, cu circa 30% faţă de anul trecut.”

În prezent, businessul Red-Mall este activ doar pe piaţa din România, însă planurile antreprenorului vizează extinderea în Bulgaria şi Ungaria în 2021.

„Anul viitor vom încerca să ne extindem pe alte pieţe, unde este prezent eMag Marketplace. Mă gândesc momentan la Bulgaria şi Ungaria. În plus, vrem să diversificăm gama de produse dedicate copiilor, adică zona de jucării. Acolo nu avem o diversitate de produse”, a adăugat Dragoş Mihalache.

El a spus că în urma diversificării gamei de produse şi a vânzărilor crescute ce vor fi înregistrate în perioada de Black Friday şi în perioada sărbătorilor, estimează afaceri de circa 5 mil. euro la finalul anului în curs.

„Având în vedere că avem Black Friday, apoi vin sărbătorile şi finalul anului, când cumpărăturile şi achiziţiile au valori mai mari, estimez o dublare a cifrei de afaceri şi mai sper să mergem aşa şi în perioada următoare. Anul viitor sper să fie măcar ca anul acesta. Bugetul de investiţii pentru anul 2021 va fi stabilit după perioada de Black Friday”, a conchis Dragoş Mihalache, fondatorul companiei.
 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea ZF Ecosistemul Marketplace