ZF Ecosistemul Marketplace

Ionela Roxana Esin, fondator Esin Group Logistic: Estimăm afaceri de 150.000 de lei pentru anul acesta. Vrem să ajungem la 2.000 de clienţi pe zi, în 2021

24.11.2020, 00:05 Autor: Alexandra Cepăreanu

Retailerul online a început activitatea anul acesta, înainte ca pandemia să acapareze Europa ♦ În prezent, platforma online înregistrează 10 clienţi pe zi şi un bon mediu de 200 de lei.

Ionela Roxana Esin, antreprenoarea care a pus bazele companiei de retail online Esin Group Logistic, sub care vinde peste 350 de produse home and deco şi jucării, estimează că anul viitor platforma va ajunge la 2.000 de clienţi pe zi.

Compania şi-a început activitatea la începutul acestui an, chiar înainte ca noul coronavirus să ajungă în Europa şi să producă schimbări în toate sectoarele economice, a povestit Ionela Roxana Esin în cadrul emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace. „În prezent avem 10 clienţi pe zi, iar valoarea bonului mediu este de 200 de lei . Dar anul viitor estimez că vom ajunge la circa 2.000 de clienţi zilnici“, a spus fondatoarea Esin Group Logistic.

De asemenea, în prezent, compania înregistrează 350 de produse în portofoliu, şi are în plan ca până la finalul anului în curs să ajungă la 1.000 de produse. Produsele sunt achiziţionate din Turcia, compania aflându-se la cel de-al 10-lea import de marfă.

„Păstrăm cele două nişe – home and deco şi jucării, dar vreau să aducem mai multe modele, poate aceleaşi produse dar fabricate din mai multe materiale. Încă nu colaborăm cu furnizori români. Ne gândim să lucrăm şi cu producători locali, dar momentan aşteptăm răspunsurile lor. Acum achiziţionăm produsele din afară, din Turcia, iar în funcţie de nevoile pe care le sesizăm pe piaţă aducem noi produse.“

Esin Group Logistic şi-a început activitatea pe platforma eMag Marketplace, iar în timp a extins canalele de vânzare, dezvoltând şi propriul site. 

„Pe parcurs ne-am dezvoltat un site propriu şi am încercat să folosim cât mai multe canale de vânzare. Am ales să începem cu marketplace deoarece am vrut să direcţionez resursele financiare către stocuri, pentru a putea livra mai rapid.“

Comenzile înregistrate prin intermediul eMag Marketplace reprezintă 60% din veniturile companiei, a adăugat Ionela Roxana Esin. Printre cele mai căutate produse pe platforma Esin Group Logistic se regăsesc lenjeriile de pat, care au un preţ mediu de 300 de lei, şi corpurile de iluminat.

Pentru finalul anului în curs, fondatoarea Esin Group Logistic estimează afaceri de 150.000 de lei, sumă ce acoperă investiţia făcută de antreprenoare pentru dezvoltarea businessului.

Planurile companiei vizează extinderea pe plan internaţional, în primă fază în Bulgaria şi Ungaria, ţări unde este activă şi platforma eMag Marketplace.

„Ne dorim să ne extindem internaţional. Dar trebuie să mai studiez şi să mai învăţ pe partea de costuri, distribuţi, iar apoi o să aplic. Pe termen scurt vreau să îmbunătăţesc indicatorii din platforma eMag, să lucrez la partea de descriere produs. Trebuie să citesc şi să urmăresc materialele încărcate pe platforma eMag.“

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea ZF Ecosistemul Marketplace