• Leu / EUR4.9472
  • Leu / GBP5.8347
  • Leu / USD4.7020
ZF Ecosistemul Marketplace
ZF Ecosistemul Marketplace. Cum să faci un milion de euro din produse pentru păr
ZF Ecosistemul Marketplace. Cum să faci un milion de euro din produse pentru păr 2 nov 2021

Antreprenorul Vlad Stan a pa­riat, împreună cu soţia sa, pe un seg­ment de produse mai puţin popular în 2011, în perioada crizei economice fi­nan­ciare, când şi-au început ei busi­nes­sul: produsele profesionale de înfru­mu­se­ţare.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Bogdan Ene, marketing manager în cadrul Lila Rossa: „Vizăm o creştere de 20% a cifrei de afaceri, deschiderea a încă trei magazine fizice şi vrem să ne extindem şi pe platforma marketplace a eMAG din Ungaria“
ZF Ecosistemul Marketplace. Bogdan Ene, marketing manager în cadrul Lila Rossa: „Vizăm o creştere de 20% a cifrei de afaceri, deschiderea a încă trei magazine fizice şi vrem să ne extindem şi pe platforma marketplace a eMAG din Ungaria“ 26 oct 2021

Compania românească Lila Rossa, ce produce şi comercializează produse pentru manichiură, pedi­chiură, produse de coafură şi frizerie, cosmetică, aparatură şi mobilier pentru saloane de înfrumuseţare, cu afaceri de peste 5,2 milioane de euro în 2020, pariază în continuare pe extinderea în mediul offline, dar şi în cel online, şi vrea să ajungă până la finalul anului în curs la o reţea de şapte magazine fizice, dar şi să extindă prezenţa în mediul online prin lansarea pe platforma marketplace a eMAG din Ungaria.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Călin Andrei, fondator Drool: „În primul lockdown, ni s-au triplat vânzările, iar acum am ajuns să vindem de nouă ori mai mult decât atunci“
ZF Ecosistemul Marketplace. Călin Andrei, fondator Drool: „În primul lockdown, ni s-au triplat vânzările, iar acum am ajuns să vindem de nouă ori mai mult decât atunci“ 19 oct 2021

Cu 40.000 de produse listate pe site-ul propriu şi circa 3.000 pe platforma marketplace a eMAG, businessul Drool a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 600.000 de lei şi urmează depăşirea pragului de un milion de lei anul acesta.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Palemo Sign, distribuitor de jucării: Anul 2020 şi pandemia ne-au influenţat în sens pozitiv, online-ul a mers bine
ZF Ecosistemul Marketplace. Palemo Sign, distribuitor de jucării: Anul 2020 şi pandemia ne-au influenţat în sens pozitiv, online-ul a mers bine 12 oct 2021

citește mai mult
Raul Petre, fondator Best Alternative Technologies: Estimăm o creştere de 60% a cifrei de afaceri la finalul anului 2021, la peste 500.000 de euro, iar anul viitor vom depăşi pragul de un milion de euro
Raul Petre, fondator Best Alternative Technologies: Estimăm o creştere de 60% a cifrei de afaceri la finalul anului 2021, la peste 500.000 de euro, iar anul viitor vom depăşi pragul de un milion de euro 6 oct 2021

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Florentina Diaconescu, Zola: În 2020 am avut afaceri de 3 milioane de lei, plus 300%, iar ţinta este să ajungem la 7 milioane de lei
ZF Ecosistemul Marketplace. Florentina Diaconescu, Zola: În 2020 am avut afaceri de 3 milioane de lei, plus 300%, iar ţinta este să ajungem la 7 milioane de lei 28 sep 2021

Compania românească Zola, ce vinde produse pentru casă şi grădină, articole sportive, jucării şi produse pentru activităţi sportive în aer liber, a înregistrat anul trecut o creştere de aproximativ 300% a cifrei de afaceri, ajungând astfel la 3 milioane de lei, iar pentru anul în curs reprezentanţii companiei vizează afaceri de 7 milioane de lei.

citește mai mult
ZF Eco­sistemul Marketplace. Lucia Do, general manager Pamikio Fashion: „Suntem prezenţi în 300 de magazine fizice şi vrem să accelerăm în online“
ZF Eco­sistemul Marketplace. Lucia Do, general manager Pamikio Fashion: „Suntem prezenţi în 300 de magazine fizice şi vrem să accelerăm în online“ 21 sep 2021

„Vrem să oferim produse de calitate, la un preţ cât mai mic, avem acce­so­rii care por­nesc de la 2-3 lei, iar preţurile cele mai ridicate, în cazul biju­te­riilor cu pietre semipreţioase, ajung la circa 150 de lei“, a spus Lucia Do, general mana­ger al firmei Pa­mi­kio Fa­shion, în cea mai re­centă edi­ţie a emisiunii ZF Eco­sistemul Marketplace.

citește mai mult
ZF ECOSISTEMUL MARKETPLACE. Maria Bucurenciu, director magazin Smart GSM: „Vrem ca în următorii doi ani să deschidem câte un magazin în fiecare sector al Capitalei“
ZF ECOSISTEMUL MARKETPLACE. Maria Bucurenciu, director magazin Smart GSM: „Vrem ca în următorii doi ani să deschidem câte un magazin în fiecare sector al Capitalei“ 14 sep 2021

Lansat în 2011, businessul Smart GSM a început cu un magazin de 11 mp, axat pe vânzarea de telefoane şi accesorii pentru telefoane, cât şi pe furnizarea de service.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Mihai Dicu, fondator Pufrelax, ce produce şi comercializează fotolii de tip bean bag. „Anul acesta vizăm extinderea pe piaţa din Grecia, dar şi pe cea din Ungaria - prin platforma eMAG marketplace. Investiţia se ridică la 70.000 de euro“
ZF Ecosistemul Marketplace. Mihai Dicu, fondator Pufrelax, ce produce şi comercializează fotolii de tip bean bag. „Anul acesta vizăm extinderea pe piaţa din Grecia, dar şi pe cea din Ungaria - prin platforma eMAG marketplace. Investiţia se ridică la 70.000 de euro“ 7 sep 2021

Compania Pufrelax, care produce şi comercializează fotolii de tip bean bag în România şi Bulgaria, cu afaceri de aproape un milion de euro la finalul anului 2020, în creştere cu aproximativ 30% faţă de anul anterior, vizează extinderea pe piaţa din Ungaria – pe platforma eMAG market­place, şi pe cea din Grecia, până la finalul anului în curs, a spus în cadrul emisiunii ZF Eco­sistemul Market­place, Mihai Dicu, fondator al Pufrelax.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Mădălina Vasile, Optiplaza: Avem în plan să deschidem mai multe magazine până la final de an şi estimăm o creştere a cifrei de afaceri de minimum 10% faţă de 2019
ZF Ecosistemul Marketplace. Mădălina Vasile, Optiplaza: Avem în plan să deschidem mai multe magazine până la final de an şi estimăm o creştere a cifrei de afaceri de minimum 10% faţă de 2019 13 iul 2021

Compania Optiplaza, ce comercializează ochelari de soare, ochelari de vedere şi lentile de contact, cu 103 magazine la nivel naţional, are în plan deschiderea mai multor spaţii fizice pe piaţa locală, până la finalul anului în curs, a spus în cadrul emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace Mădălina Vasile, reprezentant al Optiplaza.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Sorin Bunea, proprietar al CrystalTime: Am închis anul 2020 cu afaceri de 300.000 de euro, plus 8%, iar pentru 2021 aşteptăm afaceri de 400.000 de euro. „În 2020, valoarea bonului mediu a fost de circa 550 de lei, în scădere cu aproximativ 7%“
ZF Ecosistemul Marketplace. Sorin Bunea, proprietar al CrystalTime: Am închis anul 2020 cu afaceri de 300.000 de euro, plus 8%, iar pentru 2021 aşteptăm afaceri de 400.000 de euro. „În 2020, valoarea bonului mediu a fost de circa 550 de lei, în scădere cu aproximativ 7%“ 29 iun 2021

CrystalTime, companie românească ce comercializează online bijuterii, ceasuri şi accesorii, a înregistrat afaceri de peste 300.000 de euro la finalul anului 2020, în creştere uşoară – de circa 8% - faţă de anul precedent, iar pentru anul în curs reprezentanţii companiei estimează o creştere de aproximativ 33%.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Daniel Diculescu, fondator al Evophoria Solutions, care vinde produse pentru uz casnic, articole sportive şi de recuperare medicală: „Acum suntem prezenţi pe piaţa din SUA, Canada şi România, iar până la finalul anului 2021 vom fi prezenţi şi în Bulgaria şi Ungaria prin eMAG Marketplace“
ZF Ecosistemul Marketplace. Daniel Diculescu, fondator al Evophoria Solutions, care vinde produse pentru uz casnic, articole sportive şi de recuperare medicală: „Acum suntem prezenţi pe piaţa din SUA, Canada şi România, iar până la finalul anului 2021 vom fi prezenţi şi în Bulgaria şi Ungaria prin eMAG Marketplace“ 22 iun 2021

Un antreprenor român care şi-a început cariera în acest domeniu pe pământ american, dezvoltând din 2016 şi până în prezent un grup de companii cu afaceri de peste 2 milioane de dolari la finalul anului trecut, prin intermediul cărora produce şi comercializează produse pentru uz casnic, articole sportive şi de recuperare medicală sau accesorii de îngrijire personală, vizează continuarea extinderii activităţii pe noi pieţe anul acesta.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Soluţia de criză: antreprenoriatul. După zece luni de căutări de job, Anca Dragomir a decis să îşi înfiinţeze propriul business, a început de la zero în domeniul comerţului online, alegând o nişă despre care crede că va fi mereu căutată - hainele şi jucăriile pentru copii
ZF Ecosistemul Marketplace. Soluţia de criză: antreprenoriatul. După zece luni de căutări de job, Anca Dragomir a decis să îşi înfiinţeze propriul business, a început de la zero în domeniul comerţului online, alegând o nişă despre care crede că va fi mereu căutată - hainele şi jucăriile pentru copii 15 iun 2021

Dragomir a dezvoltat afacerea A&P Collections, axată exclusiv pe comerţul online, respectiv comercializarea de articole pentru copii (haine pentru copii, încălţăminte pentru copii şi jucării).

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Corina Ştefan, bespecial.ro, retailer online care vinde bijuterii din argint şi accesorii din piele: În 2020, afacerile bespecial.ro au crescut cu 5%, până la 200.000 de euro, iar pentru acest an dorim o creştere de minimum 35%
ZF Ecosistemul Marketplace. Corina Ştefan, bespecial.ro, retailer online care vinde bijuterii din argint şi accesorii din piele: În 2020, afacerile bespecial.ro au crescut cu 5%, până la 200.000 de euro, iar pentru acest an dorim o creştere de minimum 35% 8 iun 2021

Retailerul online bespecial.ro, care vinde bijuterii din argint şi metale preţioase şi accesorii din piele, a înregistrat afaceri de 200.000 de euro la finalul anului 2020, afectat de schimbările aduse de pandemie, în creştere cu circa 5% faţă de anul precedent.

citește mai mult