ZF Ecosistemul Marketplace

Tudor Barbu, Traditional Goodies: Am ajuns la afaceri de aproape 1 mil. euro, în creştere cu aproximativ 30%. „Pentru noi această pandemie a fost o oportunitate de creştere şi dezvoltare“. Bonul mediu a crescut anul trecut cu aproape 50%, de la 80 de lei la 120 de lei

06.04.2021, 00:05 Autor: Alexandra Cepăreanu

Compania românească Traditional Goodies, care comercializează produse de larg con­sum, jucării şi produse cosmetice, a înregistrat la finalul anului trecut o creştere de 27% a cifrei de afaceri, ajun­gând astfel la aproape un milion de euro, pe fondul pandemiei care a accelerat vânzările companiei în mediul online.

„În 2019, aveam afaceri de 3,7 milioane de lei, iar anul trecut cifra de afaceri a com­paniei a depăşit 4,7 milioane de lei. Com­pa­rativ cu alte businessuri care au fost afec­tate de pandemie, pentru noi această criză a fost o oportunitate de creştere şi dezvoltare“, a spus Tudor Barbu, fondatorul companiei Traditional Goodies, în cadrul emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea ZF Ecosistemul Marketplace