Compania românească Traditional Goodies, care comercializează produse de larg consum, jucării şi produse cosmetice, a înregistrat la finalul anului trecut o creştere de 27% a cifrei de afaceri, ajungând astfel la aproape un milion de euro, pe fondul pandemiei care a accelerat vânzările companiei în mediul online.
„În 2019, aveam afaceri de 3,7 milioane de lei, iar anul trecut cifra de afaceri a companiei a depăşit 4,7 milioane de lei. Comparativ cu alte businessuri care au fost afectate de pandemie, pentru noi această criză a fost o oportunitate de creştere şi dezvoltare“, a spus Tudor Barbu, fondatorul companiei Traditional Goodies, în cadrul emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE