• Leu / EUR4.9471
  • Leu / GBP5.7699
  • Leu / USD4.6905
ZF Ecosistemul Marketplace

ZF Ecosistemul Marketplace. Alexandru Copilău, administrator al Got Wood Design, care produce şi comercializează articole Home&deco: Lucrăm pentru a extinde gama de produse cu articole de dimensiuni mai mari, precum mese şi birouri. Avem 180 de produse listate şi încă 100 în lucru“

03.05.2022, 00:06 Autor: Alexandra Cepăreanu

„În prezent avem o medie de 13 comenzi pe zi, iar capacitatea maximă a atelierului de producţie este de 20 de comenzi.“

Compania românească Got Wood Design, care produce şi comercializează articole din zona home&deco - de la mobilier de birou si living, la mobilier de gradină, corpuri de iluminat şi decoraţiuni – vrea să îşi extindă gama de produse şi să lanseze pe piaţă şi mobilier de dimensiuni mai mari, precum birouri şi mese de lucru, a spus Alexandru Copilău, administrator al Got Wood Design, în cadrul emisiunii ZF Ecosis­temul Marketplace.

„Vrem să ne extindem şi să pro­ducem şi mese, birouri sau produse de di­mensiuni mai mari. Estimăm că la finalul lunii iunie vom lista şi astfel de pro­duse pe site. În prezent avem 180 de produse listate şi încă 100 de pro­duse în dezvoltare. Produsele sunt de uz casnic şi avem o gamă variată de pro­duse“, a spus Alexandru Copilău.

Compania înfiinţată în urma unei investiţii de 8.000 de euro, la începutul anului 2020, primul an impactat de pandemia de COVID-19 care a mutat majoritatea inte­racţiunilor în mediul online şi care a contribuit la creşterea pieţei de e-commerce, a luat naştere din „ambiţia“ lui Alexandru Copilău, care a reprodus o lampă pe care a văzut-o pe un site.

„Eram pe un site al unui magazin de idei de decoraţiuni şi am văzut o lampă care mi-a plăcut. şi m-am gândit că aş putea să o reproduc. Astfel, am mers la magazin, am achiziţionat materiile prime şi uneltele necesare şi m-am apucat de treabă. Apoi am mers la Registrul Comerţulu, şi am înregistrat firma, ulterior am găsit un spaţiu pe care l-am închiriat şi am început activitatea“, a povestit Alexandru Copilău.

El a adăugat că Got Wood Design şi-a început activitatea în mediul online, listând produsele pe platforma Marketplace a eMAG.

„La început nu am avut bani suficienţi pentru a deschide un site propriu şi am ales să ne listăm pe platforma Marketplace a eMAG. Primul produs pe care l-am postat pentru vânzare au fost rafturile hexagonale care sunt şi cele mai căutate produse ale noastre şi pe care le producem în diverse mărimi şi culori diferite.“

şi în prezent Got Wood Design îşi vinde produsele de home&deco preponderent online, atât pe piaţa locală, cât şi la nivel internaţional – prin intermediul unui site propriu şi prin platformele Marketplace ale eMAG din România, Bulgaria şi Ungaria -, dar are şi câteva lucrări pentru studiouri audio şi foto.

„Încercăm să ne listăm pe toate platformele, cu toate produsele pe care le avem în portofoliu. Iar de la începutul acestui an am început să ne extindem şi international, prin intermediul platformei Marketplace eMAG din Ungaria şi Bulgaria. Împreună, vânzările celor trei platforme Marketplace ale eMAG reprezintă 60% din cifra de afaceri a companiei“, a mai spus Alexandru Copilau, care a adăugat că valoarea bonului mediu oscilează între 50 de lei şi 700 de lei, în funcţie de produsele comandate.

În prezent, în cadrul companiei lucrează două persoane, iar planurile reprezentanţilor nu vizează neapărat şi mărirea echipei.

„Avem o medie de 13 comenzi pe zi, iar capacitatea maximă a atelierului de producţie este de 20 de comenzi, deci momentan nu avem nevoie să ne dezvoltăm pe partea acesta, dar dacă va fi necesar vom mări şi echipa.“

Compania a înregistrat la finalul anului 2021 afaceri de 35.000 de euro, iar pentru anul în curs Alexandrul Copilău vizează o creştere de peste 170% a cifrei de afaceri.

„În primul trimestru al acestui an am înregistrat creşteri exponenţiale, de circa 150% în cifra de afaceri, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Motivul ar fi faptul că încercăm să ne dezvoltăm şi să ne mărim gama de produse. Sperăm ca în 2022 să ajungem la o cifră de afaceri de 95.000 de euro.“

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea ZF Ecosistemul Marketplace