Cătălin Chiş, CEO şi preşedinte al consiliului de administraţie al companiei de tehnologie Life is Hard recunoaşte că acum 20 de ani cand a deschis firma nu avea o idee foarte clară despre cum ar trebui să arate afacerea sa. Asta până la primul client, după care a urmat dezvoltarea, până la businessul actual de 44 mil. lei, listarea pe piaţa AeRo la bursă.
Ce este diferit astăzi pentru IT-iştii care vor să intre în business?
„Cred că astăzi partea financiară în business e mult mai uşoară decât a fost acum 20 de ani, în sensul în care există mult mai mulţi bani în România, sunt mecanisme mult mai complexe de finanţare. Există disponibilitatea tuturor de a da bani. Rămâne doar ca antreprenorii să vadă unde se pot integra în lanţul valorii, să genereze valoare adăugată pentru businessul lor. Una dintre întrebările pe care ar trebui să şi le ridice antreprenorii ar fi factorul distinctiv pe care îl au în raport cu alţiiâ, spune Cătălin Chiş, CEO şi preşedinte al consiliului de administraţie al companiei de tehnologie Life is Hard.
El a fost prezent la emisiunea ZF Profesii Liberale, un proiect susţinut de Libra Internet Bank.