♦ În fiecare săptămână, ZF va derula pe platformele sale de social media câte un sondaj prin care încercăm să te cunoaştem mai bine astfel încât să „croim“ conţinutul pe care îl livrăm exact pe măsura ta.
Cu toţii avem în minte măcar un lucru pe care ni l-am dorit foarte mult, dar pe care nu ni l-am permis imediat. Fie că e vorba de ultimul model de iPhone, un laptop nou, o pereche de adidaşi sau o geantă mai scumpă, cu siguranţă am trecut cu toţii prin asta.
Întrebarea e: cum am ajuns să cumpărăm respectivul lucru pe care îl aveam pe wishlist de atât de mult timp?
Circa 40% dintre cei care au participat la ultimul sondaj realizat de ZF Gen Z pe platformele de social media, pe tema cumpărăturilor mai scumpe, spun că aleg să strângă bani şi apoi să facă respectiva achiziţie, în timp ce peste 30% dintre respondenţi aleg să cumpere pe loc, în rate.
Astăzi, poţi lua aproape orice în rate şi nici măcar nu mai ai nevoie de un credit pentru asta, căci o metodă tot mai populară în rândul tinerilor este cea a cardurilor de cumpărături, care îţi permit achiziţia pe loc, cu o anumită limită stabilită de bancă în funcţie de venitul tău, după care poţi eşalona plata respectivă în mai multe rate.
Sondajul ZF Gen Z arată, totodată, şi că o bună parte dintre respondenţi, mai exact 29% dintre ei, preferă să evite cheltuielile mari.