ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Ana-Maria Pascaru, Destiny Park: Vom mai deschide un nou parc la Iaşi

31.10.2024, 00:05 Autor: Bogdan Alecu

Destiny Park, primul parc de edutain­ment - învăţare prin joacă - din România şi cel mai mare din Europa de Est, creşte spre 250.000 de vizitatori anual la doi ani de la deschidere şi vrea să mai deschidă un nou sediu la Iaşi.

„Noi anul viitor, în septembrie, facem trei ani. Şi la cei trei ani, sperăm să fie şi des­chiderea de la Iaşi. De ce Iaşi? Iaşi este al doilea cel mai mare oraş din România. Infrastructura din zona Moldovei se dezvoltă foarte tare. Iaşiul se dezvoltă foarte tare. Există şi un alt criteriu legat de demografie. Sunt foarte mulţi copii, ieşenii şi în general toţi cei din zona Moldovei, pentru că noi nu ne uităm doar la Iaşi, ne uităm la tot ce ţine în jurul Iaşului. De obicei aşa se dezvoltă un business precum al nostru – ne uităm cam la 250 de km împrejur şi atunci ne uităm chiar şi la Republica Moldova şi concluzia a fost clar Iaşiul, al doilea Destiny Park care va fi deschis“, a spus Ana-Maria Pascaru, director de marketing Destiny Park în cadrul emi­siunii ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank.

În al doilea an de funcţionare 201.642 de vizitatori au intrat în orăşelul dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 3 şi 14 ani. Lor li s-au adăugat 8.524 de copii veniţi gratuit, prin Fundaţia Destiny Park. Astfel, în 2 ani de funcţionare, Destiny Park a primit vizita a 378.215 de persoane din România şi din străinătate. Parcul tematic are la bază peste 40 de experienţe de role play din multiple do­menii printre care medicină, industrie alimentară, educaţie, mass-media, industrie, auto, sport, IT&C şi multe altele. Toate acti­vităţile sunt gândite de o echipă de specialişti, sub coor­donarea Uraniei Cremene, expert în paren­ting.

„După care ne uităm şi în vestul ţării, spre Cluj şi Timişoara. Cluj sau Timişoara, mai degrabă. Ne-a atras la Iaşi faptul că există şi deschidere foarte mare din partea celor de acolo, faptul că acolo se dezvoltă mallurile destul de mult. În general, un parc tematic cum este al nostru este construit lângă un mall sau într-un centru comercial. Noi în Băneasa am ales să fim lângă pentru că aşa a fost să fie. Nu mai exista loc în Băneasa Mall. În drept urmare, ne-am îndreptat spre o clădire de lângă“, a spus directorul de marketing.

Ea explică faptul că noul sediu va fi similar cu cel din Bucureşti ca suprafaţă, pentru a acomoda un număr similar de experienţe.

„Trebuie să mergem pe nişte metri pătraţi care să ne asigure cel puţin 40-50 de role player, cum le spunem noi, pentru copii, în aşa fel încât copii să se poată juca nu doar o zi, să vină de mai multe ori şi să nu reuşeas­că să acopere toate activităţile din parc. Ră­mânem pe acelaşi concept. Evident că va fi diferit, ne vom uita puţin şi la ce se întâmplă acolo, dar conceptul rămâne acelaşi, Destiny Park rămâne acelaşi, vom vedea cu ce parteneri mergem mai departe, ne dorim să fie aceiaşi parteneri din Destiny, dar cu siguranţă suntem deschis şi la partenerii locali“, a explicat Ana-Maria Pascaru.

 

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank