♦ Noua proprietară vrea să atragă finanţare prin programul Femeia Antreprenor pentru a extinde activitatea şi a pentru a înlocui o parte din echipamentele Bisou.
Braseria Bisou din Iaşi vrea să devină mai populară în rândul comunităţii locale, să extindă oferta de produse şi să dezvolte noi parteneriate de distribuţie pentru produsele ambulate de patiserie pe care le vinde, a explicat Georgiana Dragomir, noua proprietară a companiei, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.
„Îmi doresc ca oamenii care intră la Bisou să rămână clienţi fideli, chiar dacă asta înseamnă să schimbăm puţin reţetele, să ne dezvoltăm în zona de b2b. Îmi doresc ca produsele ambalate să ajungă în toată ţară, inclusiv în Timişoara, chiar dacă noi suntem din Iaşi“.
Antreprenoarea vrea să atragă finanţare prin programul Femeia Antreprenor pentru a demara o investiţie într-o bucătărie nouă, pentru echipamente noi, dar şi pentru a înlocui o parte din echipamentele actuale. Cu noua bucătărie, Bisou vrea să intre într-o zonă nouă de produse, cea de sandvişuri sau panini.
„Lucrăm la o nouă linie de business. Pe lângă un mic dejun pe care îl poţi lua astăzi la Bisou, îmi doresc să oferim ceva pentru clienţii noştri la local, în Iaşi, un brunch sau un prânz. Visul meu este să fac cele mai bune sandvişuri din Iaşi. Mi-am propus ca într-un an de zile să avem coadă la Bisou de minimum o oră pentru sandvişurile pe care le vom face“.
Povestea Bisou a început în urmă cu aproximativ nouă ani la Iaşi, când antreprenoarea Elena Păsălău şi partenerul ei au decis că vor să aducă mai aproape de casă gustul produselor de patiserie pe care l-au regăsit în călătoriile din afara ţării. Braseria este situată în centrul istoric al Iaşiului, în apropierea Palas Mall. Începând cu anul 2017, Bisou a dezvoltat o gamă de produse uscate ambalate, cum ar fi grisine, pe care le vinde atât în mod direct, cât şi prin diverşi parteneri. De-a lungul timpului Bisou a încercat şi produse pentru HoReCa sau produse de cofetărie, însă nu mai activează pe aceste direcţii.
„Vedetele din gama noastră de produse ambalete sunt grisinele Le Petit Baton, pe care le distribuim în toată ţara la magazine şi băcănii. Pe lângă grisine, distribuim cookies şi crackers de mai multe feluri către băcăniile din ţară“.
Georgiana Dragomir lucrează din 2008 în agenţia de digital marketing şi software development Grapefruit, din Iaşi, iar în 2015 a devenit CEO şi acţionar majoritar al companiei.
Firma de digital marketing lucrează în principal cu clienţi de tip multinaţionale, precum Renault, Nestle, E.ON sau PPC. Cifra de afaceri Grapefruit s-a ridicat la 12 milioane de lei în 2023. Compania este controlată de Georgiana Dragomir şi Nicoleta Anca Teletin.
Braseria Bisou este operată pe firma Runos Concept, care a înregistrat afaceri de 715.000 de lei şi şase angajaţi la nivelul anului 2023. Firma a fost controlată integral de Elena Păsălău, iar acum este controlată de Georgiana Dragomir.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE