ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Antreprenorii români pot ajunge la mai mulţi clienţi prin online. Platforma Bringo colaborează şi cu Paco Supermarkets sau magazinele Diana, pe lângă Carrefour, Auchan sau Penny

07.11.2024, 00:05 Autor: Alex Ciutacu

♦ Cifra de afaceri Bringo s-a ridicat la peste 60 mil. lei în 2023, iar volumele de vânzări înregistrate prin intermediul platformei au fost de peste 500 mil. lei.

Platforma Bringo, specializată în cumpărături online şi livrări la do­miciliu, este deschisă spre parteneria­te cu antreprenorii locali şi colabo­rează deja cu retaileri autohtoni pre­cum Paco Supermarkets, controlat de Feliciu Paraschiv, respectiv magazi­nele Diana, controlate de familia Crăciunescu, a explicat Florina Dobre, CEO, Bringo, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.

„Pe zona de Moldova, pe lângă lanţurile Carrefour, Auchan, Penny, suntem în parteneriat şi cu Paco Su­permarkets, pe zona Vâlcea lucrăm şi cu lanţul de magazine Diana, putem avea parteneriate surprinzătoare în funcţie de nevoile clienţilor. În Bucureşti avem inclusiv parteneriat cu Piaţa Matache“.

Bringo este o platformă speciali­zată în cumpărături online şi livrări la domiciliu care activează în piaţa din România în 2015, când era primul serviciu de e-grocery cu livrare rapidă din Bucureşti. Din 2021, platforma este controlată de Carrefour. În pre­zent, Bringo activează în 37 de oraşe şi listează 18 verticale de produse.

„Alimentele reprezintă în conti­nuare majoritatea cumpărăturilor, undeva la 80%, dar vedem că ea înce­pe să combine şi alte nevoi pe care clienţii le au în gospodărie. Farma­cii­le, magazinele pentru animale de com­panie şi jucăriile cresc din ce în ce mai mult, dar depinde de sezo­na­litate“.

Compania se extinde în ritm cu dez­voltarea partenerilor mari, pre­cum Carrefour sau Auchan, dar se ui­tă şi spre zone noi, cum ar fi cele rurale.

„Încercăm să găsim soluţii inclu­siv pentru zona rurală. Am mai testat a­cest serviciu, încercăm să îl perfec­ţio­năm, pentru că ne este clar şi nouă că mulţi dintre noi avem rude, bunici, pă­rinţi, care au nevoie de acest serviciu“.

Bonul mediu Bringo este de circa 285 de lei, o valoare care se menţine actualizată cu inflaţia, după cum au povestit reprezentanţii companiei. Alte proiecte lansate recent de Bringo sunt Bringo Mall şi un serviciu de colectare a ambalajelor destinate Sistemului de Garanţie-Returnare.

Piaţa de livratori a fost acaparată în ultimii ani de personal importat din ţări non-UE, dar Bringo lucrează în principal cu vorbitori de limbă româ­nă, pentru că vrea să se diferenţieze prin ideea de „personal shopper“, în loc de livratori.

„Ţinem ca personal shopperii să fie buni vorbitori de limbă română încât să poată comunica bine cu clienţii şi chiar să aibă o aplecare către zona de experienţă client pentru că este foarte importantă pentru noi. De la experienţa clientului porneşte totul în businessul nostru“.

Bringo lucrează în medie cu 1.150 de oameni pentru această activitate de personal shopper, atât angajaţii proprii cât şi angajaţii unor antrepre­nori locali cu care colaborează.

Cifra de afaceri Bringo s-a ridicat la peste 60 mil. lei în 2023, iar volumele de vânzări înregistrate prin intermediul platformei au fost de peste 500 mil. lei.

 

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank