ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Daniel Vasile, Daikin: Clienţii au investit mai mult în propriile locuinţe în 2020. Am crescut cu 8%, depăşind o cifră de afaceri de 30 mil. euro

08.09.2021, 16:30 Autor: Bogdan Alecu

Munca de acasă i-a determinat pe mai mulţi angajaţi să investească în noi echipamente de aer condiţionat pentru propria locuinţă, dar şi în sisteme de purificare a aerului.

„Am avut o evoluţie bună în anul financiar 2020, care s-a închis la 31 martie 2021, am crescut cu 8% cu peste 30 mil. euro cifră de afaceri, cu accent pe zona rezidenţială. Oamenii lucrând de acasă şi transformând casa în birou, am în registrat o creştere a cererii pe zona rezidenţială. Pe office şi comercial s-a simţit o diminuare a cererii, dar per total am reuşit să creştem. Clienţii s-au orientat mai mult pe calitate în 2020 deoarece este importantă calitatea aerului şi confortul resimţit. Pe timp de pandemie au crescut vânzările şi de filtre de aer deoarece oamenii voiau să respire un aer cât mai curat în propria locuinţă“, a spus Daniel Vasile, managing director, Daikin România.

Compania a lansat şi propria platformă online pentru vânzarea sistemelor de aer condiţionat pentru a interacţiona direct cu clientul.

„Am lansat magazinul online deoarece reprezintă o direcţie strategică a noastră de a ne concentra pe clienţi, ne interesează experienţa lor de cumpărare. Ne-am orientat către un nou canal tocmai pentru că dorim să oferim un intreg proces de achiziţie şi instalare. În general în piaţă se aşteaptă mult, timpii de aşteptare sunt mari şi pot apărea în lanţ tot felul de impedimente precum un montaj târziu şi cu probleme“, a spus Daniel Vasile.

Lansarea magazinului online dedicat sistemelor de climatizare şi purificare a aerului Daikin  face parte din strategia companiei de a fi mai aproape de consumatori.

În anul financiar încheiat la 31 martie 2021, compania a continuat trendul ascendent şi şi-a menţinut poziţia de lider al pieţei HVAC-R din România cu o creştere a afacerilor de 8% faţă de anul anterior, depăşind 30 milioane de euro cifră de afaceri. Trendul pozitiv va continua şi în anul fiscal 2021-2022, datorită creşterii volumului activităţii în sectorul construcţiilor, dar şi revenirii investiţiilor în zona comercială şi mai ales în HoReCa.

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank