♦ Restaurantul Cerbul Carpatin din Braşov era programat pentru a fi deschis în această vară, dar investiţia a fost întârziată de etapa de autorizaţii.
Grupul City Grill a început extinderea la nivel naţional, odată cu proiectul redeschiderii restaurantului Cerbul Carpatin din Braşov, iar în prezent analizează noi oportunităţi în oraşele Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Constanţa, a explicat Daniel Mischie, CEO al grupului City Grill, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.
„Unul dintre planurile pe care le avem în perioada următoare este să ieşim din Bucureşti şi avem o locaţie în care deja am început lucrările în Braşov. Suntem foarte preocupaţi de acest lucru, dar în momentul de faţă avem o frână din punctul de vedere al autorizaţiilor de construire acolo, pentru că este un monument istoric. Dar intenţionăm ca în perioada următoare să facem paşi spre alte oraşe din România şi avem echipa noastră de dezvoltare care face research pe câteva oraşe“.
City Grill a intrat într-un parteneriat cu proprietarul imobilului care a găzduit restaurantul istoric Cerbul Carpatin pentru a redeschide această locaţie sub umbrela grupului. Investiţiile se ridică la 1,5 milioane de euro şi restaurantul trebuia iniţial să devină operaţional în această vară.
„Am închiriat locaţia respectivă, suntem în proces de reamenajare, este monument istoric şi procesul durează. Până în momentul de faţă, în Braşov am investit împreună cu partenerul de acolo 500.000 de euro şi avem un buget pentru 1 milion de euro în locaţia respectivă“.
Grupul City Grill a fost fondat în anul 2004, iar în spatele său se află Daniel Mischie şi Dragoş Petrescu. Grupul astăzi operează 20 de localuri sub brandurile City Grill, Caru’ cu Bere,
Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanul Berarilor şi Buongiorno.Italian, la care se adaugă şi un hotel sub brandul La Boheme. Toate cele 20 de localuri au fost dezvoltate în Bucureşti-Ilfov. În ceea ce priveşte extinderea la nivel naţional, grupul este deschis la astfel de parteneriate cu proprietarii de imobile, aşa cum este cazul proiectului Cerbul Carpatin din Braşov.
„Una din strategiile noastre este ca proprietarii de spaţii să fie şi partenerii noştri şi-atunci partea de investiţie care aparţine proprietarului este strict în clădire, partea de investiţie care aparţine operatorului este tot ce înseamnă mese, scaune, frigidere, mijloace fixe. În momentul în care operatorul se înţelege cu proprietarul că astea sunt investiţiile fiecăruia dintre ei, atunci putem merge mai departe şi proprietarul devine partener cu noi în această afacere“.
Daniel Mischie a subliniat că grupul City Grill este deschis la „reşaparea“ unui brand vechi dintr-un oraş, precum şi la parteneriate cu branduri sau restaurante care deja există în anumite oraşe şi care vor să intre sub umbrela grupului.
În 2023, City Grill a finalizat o serie de investiţii care s-au întins pe mai mulţi ani, pentru renovarea sau remodelarea unor locaţii, precum cele de sub brandurile Hanul Berarilor, Pescăruş şi Buongiorno.Italian.
„În Hanul Berarilor a fost un proces de lungă durată având în vedere clădirea principală din Poenaru Bordea, care este monument istoric clasa A şi care a intrat în renovare. Finalizăm după ani de zile o investiţie care ne face plăcere să fie dată în folosinţă. În acelaşi timp, există un proces de redesign pentru Hanul Berarilor din Pache Protopoescu, Casa Elena Lupescu, şi în acest sens finalizăm investiţiile pe brandul Hanul Berarilor“.
Întrebat de valoarea investiţiilor pentru Hanul Berarilor, CEO-ul City Grill a explicat că doar pentru Hanul Berarilor din strada Poenaru Bordea investiţiile s-au ridicat la 15 milioane de euro în ultimii 13 ani. De asemenea, grupul a investit în renovarea restaurantului Pescăruş din Parcul Herăstru şi a finalizat o investiţie de aproape 2,5 milioane de euro pentru renovarea celor trei localuri Buongiorno.Italian.
„Toate aceste investiţii au fost făcute pe durata mai multor ani, mare parte dintre ele sunt proprietatea grupului şi acum ne vom orienta spre alte investiţii din punctul de vedere al achiziţiilor, renovărilor şi punerii în funcţiune ca restaurante“.
În 2022, grupul City Grill a inaugurat şi primul hotel boutique din portofoliul grupului, sub brandul La Boheme, cu 20 de camere, acesta fiind amplasat lângă restaurantul Hanul Berarilor din centrul Capitalei. Planul pentru hoteluri cuprinde încă două unităţi de tip boutique, iar valoarea totală a investiţiilor este de circa 10 milioane de euro.
„Al doilea hotel, care este tot în proprietatea grupului, se va deschide în Corbeanca şi urmează un al treilea hotel, care este în centrul istoric şi în momentul de faţă avem planurile depuse pentru autorizaţia de construcţie. Este un business nou, pe care grupul l-a început în 2022, suntem impresionaţi de anvergura bună pe care o avem, cu un grad de ocupare de 80% încă din prima lună de deschidere“.
Grupul City Grill a încheiat anul 2022 cu afaceri de circa 235 de milioane de lei şi se aşteaptă la o creştere în acest an. Numărul de angajaţi se situează la circa 1.350, dintre care 170 sunt din ţări non-UE.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE