Engage Racing, echipa de curse şi Engage Engineering, un BMW i4 Racing „Elsa“ este pregătit să participe sezonul următor în celebra cursă Pikes Peak din Statele Unite, unde în urmă cu mai bine de zece ani a concurat şi o Dacia Duster, maşină însă pregătită integral de cei de la Renault.
„Cu i4 Racing vrem să participăm la Pikes Peak, adică să concurăm direct cu constructorii. Vom fi singura echipă privată cu o maşină electrică şi fără suport de uzină. Scopul nostru este să scoatem cât de mult se poate din această maşină. Acesta nu este doar un proiect de motorsport. Este un proiect de inginerie motorsport şi echipă de curse pentru că noi le facem pe toate, noi dezvoltăm maşina. Urmează să venim cu update-uri aproape după fiecare weekend de cursă până la sfârşitul anului şi chiar şi peste iarnă“, a spus Horia Platona, inginerul-şef al echipei Engage Racing. Proiectul BMW vine după mai mulţi ani în care echipa a concurat în Campionatele Naţionale de Super Rally şi de Vehicule Electrice cu un Mini electric de preserie, salvat de la casare şi ulterior modificat şi adaptat motorsportului.
Noul automobil de curse este primul automobil de competiţie dezvoltat pe baza modelului de serie BMW i4 M50. Echipa Engage Engineering condusă de Horia Platona a asigurat pregătirea proiectului de competiţie cu un pachet extins de transformări, păstrând totuşi sistemul de propulsie de serie, cu cele două motoare electrice şi bateria de înaltă tensiune.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE