♦ Preţul pentru transporturile din Asia au crescut de la 2.500 euro/container la 8.500 euro/container. SmartWrap a investit 1 mil. euro anul trecut, iar pentru 2021 are investiţii de 500.000 de euro ♦ Compania a avut afaceri de 31 mil. lei în 2020 şi ţinteşte o creştere de 10% pentru 2021.
Costurile materiilor prime continuă să dea bătăi de cap producătorilor din România, iar companiile nu văd în acest moment un orizont de timp pentru finalul acestei perioade, întrucât unele costuri au crescut de două-trei ori în doar câteva luni, a explicat Melinda Mureşan, director general şi acţionar majoritar al producătorului de ambalaje flexibile SmartWrap, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.
„Contextul este în felul următor: anul trecut în de cembrie costul materiei prime era la 890 de euro/tonă, anul acesta în iulie s-a ajuns la paroxism, la 2.050 de euro/tonă, şi dincolo de aceste creşteri de preţ provocarea cea mai mare a fost că nu exista materie primă suficientă disponibilă în piaţă“.
Problema disponibilităţii a făcut ca în piaţă să poată avea continuitate în activitate doar companiile cu un istoric şi cu parteneri strategici.
„Acesta a fost avantajul nostru pentru că întotdeauna am ales să legăm parteneriate, nu doar relaţii de vânzare/cumpărare, ca atare am putut livra în piaţă mărfuri în momentele în care poate prea puţini concurenţi au putut face acest lucru“.
Compania SmartWrap achiziţionează materii prime din România, Slovacia, Polonia, dar şi din Asia, ceea ce aduce noi provocări în contextul evoluţiilor din perioada 2020-2021.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE