ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Raluca Jianu, Narada: Am ajuns la peste 30.000 de copii înscrişi pe platforma de studii

15.09.2022, 00:06 Autor: Bogdan Alecu

Aproape 30.000 de elevi au învăţat vara aceasta pe platforma de educaţie NaradiX.ro, un număr dublu faţă de cel înregistrat în vacanţa mare a anului trecut. În plus, 2.281 profesori din toată ţara au venit în ajutorul elevilor, au predat cursuri sau au susţinut webinarii pe NaradiX, un număr de peste trei ori mai mare faţă de 888 înregistraţi în vara lui 2021.

„Naradix este una din cele două platforme şi a venit ca un răspuns al crizei din pandemie – şcolile au fost închise şi cei mai mulţi copii au pierdut contactul cu şcoala iar progresul a fost încetinit. Atunci am demarat platforma şi pe platformă a fost disponibilă curicula şcolară. Astăzi Naradix permite accesarea materiei şi îmbunătăţirea cunoştinţelor inclusiv cu informaţii extracuriculare“, a spus Raluca Jianu, CEO al Narada.

Naradix este o platformă online ce pune la dispoziţia elevilor de la clasa pregătitoare şi până la clasa a opta cursuri ce cuprind toată curricula şcolară, dar şi teste menite să evalueze cunoştinţele dobândite în urma finalizării lecţiilor.

„Avem de la clasa pregătitoare până la a opta pentru principalele materii. Cele extracurriculare sunt pentru lărgirea orizonturilor – dincolo de şcoală, să fie informaţi şi să aibă acces la cunoştinţe utile vremurilor noastre precum siguranţa pe internet, educaţie civică, dezvoltare personală, cunoştinţe legate de nutriţie şi sănătate“, a spus Raluca Jianu.

Într-un proces continuu de dezvoltare, platforma Naradix.ro oferă noi discipline extracurriculare materiei de la şcoală, Astfel, printre cele mai recente se numără cursurile de siguranţă în online, de nutriţie, de dezvoltare personală şi, printr-un parteneriat încheiat cu Eucom, lecţiile interactive gratuie de limba engleză pentru elevii de la clasa 0 şi până la clasa a VIII-a.

„Avem elevi şi din urban şi rural. În prima fază a fost mediul urban datorită accesului la tehnologie, după care cel rural plus o explozie a celor din diaspora. Avem conţinut în limba română şi cursuri de engleză“,  a explicat Raluca Jianu.

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank