ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Nicoleta Hriţcu, Cuptorul Moldovencei: Colaborăm cu alţi antreprenori din HoReCa din Iaşi pentru a putea negocia preţuri mai bune la furnizori sau pentru a fi mai puternici în relaţia cu autorităţile statului. Compania a investit 200.000 de euro în reamenajarea a două locaţii pentru a introduce o zonă de HoReCa

18.12.2024, 00:05 Autor: Alex Ciutacu

♦ Cifra de afaceri s-a ridicat la aproape 2,2 mil. euro în 2023 şi ţinta pentru 2024 este în linie cu rezultatul de anul trecut.

Zeci de antreprenori din HoReCa din Iaşi colaborează pentru a găsi moduri în care să fie mai puternici, fie în faţa furnizorilor, fie în faţa autorităţilor statului, a explicat Nicoleta Hriţcu, fondatoare Cuptorul Moldovencei, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.

„Avem nevoie de parteneriate strategice. Eu am aderat recent la o asociaţie HOTREC a tuturor antreprenorilor din HoReCa la nivelul Iaşiului. Facem schimb de bune practici, vrem să ne creştem puterea de comunicare cu partenerii din zona de control, cu autorităţile statului. Ne unim şi în negocieri cu furnizorii pentru ingrediente scumpe, cum ar fi ciocolata. Am vorbit cu competitori cu care să negociem împreună acele ingrediente“.

HOTREC există şi la nivel naţional ca asociaţie reprezentativă pentru HoReCa. Nicoleta Hriţcu a subliniat că antreprenorii din domeniu se cunosc între ei şi că o colaborare ar putea aduce mai mulţi clienţi pentru toţi.

„Piaţa HoReCa este diferită, extrem de pestriţă, dinamică, şi dacă fiecare îşi face treaba bine în piaţă cu toţii vom avea de câştigat pentru că vom atrage turişti, clienţi, vom atrage atenţia şi poate vom crea un model de bune practici care poate fi preluat şi de către alte oraşe“.

Antreprenoarea Nicoleta Hriţcu a lansat Cuptorul Moldovencei la Iaşi în urmă cu mai bine de 11 ani, iar în prezent reţeaua cuprinde nouă locaţii în oraş, cu planuri de a extinde brandul la nivel naţional.

„Anul 2024 a fost un an în care ne-am consolidat poziţia în piaţă.“

„Ca strategie am hotărât să ne oprim puţin din partea asta de extindere şi să ne concentrăm pe consolidarea poziţiei. Anul viitor vom sta altfel“.

Patru din cele nouă locaţii Cuptorul Moldovencei de la Iaşi se pretează pentru a fi completate cu o zonă de cafenea, prin investiţii în reamenajare. Compania a investit anul acesta 200.000 de euro pentru a reamenaja două locaţii.

„Am hotărât să investim şi pe partea de cafenea, să poată veni clienţii să servească o cafea bună alături de un dulce sau un produs de patiserie de calitate. Pentru mine contează foarte mult nivelul de calitate al serviciului, al experienţei şi la asta lucrăm acum“.

Pe lângă investiţiile în reamenajare, Cuptorul Moldovencei a atras o finanţare nerambursabilă în valoarea de 100.000 de euro, cu cofinanţare proprie 10%, pentru digitalizare.

„Ne dorim o dezvoltare pe partea de management la nivel de companie, pe partea de transfer de date, claritate, transparenţă, gestiunea datelor şi prin acest program de digitalizare vom avea un software ERP 360 care va funcţiona pe toate modulele businessului“.

Pe lângă extinderea naţională, Nicoleta Hriţcu ia în calcul şi extinderea internaţională, în special către comunităţile de români din afara ţării.

Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la aproximativ 2,2 mil. euro în 2023 şi în 2024 va fi în linie cu rezultatul de anul trecut. Cuptorul Moldovencei are 65 de angajaţi.

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank