ZF IT Generation

Alin Breabăn, cofondator Vestinda – plaformă de management al investiţiilor în crypto: De anul viitor începem să ne pregătim pentru intrarea pe piaţa din SUA. Până acum am ajuns la investitiţii de 50.000 euro, iar în curând vom anunţa o finanţare

30 nov 2022 Autor: Ioana Nita

♦ Start-up-ul a început să monetizeze de curând şi se aşteaptă ca spre finalul anului 2024 să ajungă la venituri recurente anuale de un milion de dolari.

Start-up-ul local Vestinda, care a lansat  pe piaţă platforma cu acelaÅŸi nume ce ajută utilizatorii în gestionarea investiÅ£iilor în criptomonede, vrea ca începând de anul viitor să facă demersurile necesare pentru pregătirea intrării pe piaÅ£a din SUA, acum acesta concentrându-se în principal pe ţările din Europa ÅŸi pe Turcia. ÃŽn ultimele ÅŸase luni, platforma a reuÅŸit să atragă tot mai mulÅ£i utilizatori, ajungând în prezent la peste 1.600 de conturi înregistrate, din care o parte sunt ÅŸi plătite, start-up-ul începând să monetizeze astfel din luna octombrie.

„Ca şi strategie de go-to market, noi acum ne concentrăm foarte mult pe Europa, plus Turcia şi vrem să facem în următoarele 3-4 luni scalarea unui model care în România funcţionează şi abia după aceea să ne ducem concret pe alte pieţe. Fiecare continent şi fiecare ţară, fiecare jurisdicţie, are nevoie de anumite lucruri la care trebuie să fii foarte atent şi vrem să facem un «due diligence» foarte, foarte bun pentru SUA, aşa cum am făcut şi pentru Europa, iar în primele trei luni din anul următor asta vom face. Evident că fiind o platformă globală, avem utilizatori care vin din mai multe locuri, însă când dedici mai mult timp pe o piaţă anume, o înţelegi, te duci să vorbeşti cu oamenii de acolo, lucrurile funcţionează mult mai bine“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation Alin Breabăn, cofondator al Vestinda.

Majoritatea utilizatorilor activi ai platformei Vestinda din acest moment sunt români, însă per total utilizatorii provin din 50 de ţări. Prin platforma sa, start-up-ul Vestinda le pune la dispoziţie acestora strategii testate, instrumente de automatizare şi de management al investiţiilor în criptomonede, astfel încât oricine să îşi poată construi un portofoliu eficient şi diversificat, fără a necesita cunoştinţe de programare.

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR