Start-up-ul românesc BookLab ţinteşte să atragă cel puţin 1.000 de clienţi de pe piaţa britanică anul acesta, după ce a fost acceptat într-un accelerator pentru companii din sfera EdTech şi a descoperit că piaţa din Marea Britanie este mult mai receptivă la soluţia sa de cărţi terapeutice personalizate pentru copii.
citește mai multStart-up-ul Algolymp, care a dezvoltat o platformă care pune la dispoziţia elevilor români meditaţii online pentru a avea rezultate mai bune la Olimpiada de Informatică, vrea să ajungă la un număr de 200 de elevi înscrişi pe platformă până la finalul anului în curs. În prezent, platforma înregistrează un număr de 70 de copii.
citește mai multStart-up-ul local Reverse PET, care a lansat în septembrie 2024 aplicaţia mobilă cu acelaşi nume, ţinteşte să ajungă la 10.000 de utilizatori până la finalul lui 2025, iar în următorii ani vizează extinderea pe pieţe precum Polonia, Portugalia şi Marea Britanie, unde vor intra în vigoare sisteme de garanţie returnare (SGR) similare celui din România. Totodată, fondatorii platformei au în plan să adauge în aplicaţie şi alte produse care pot fi reciclate, precum textile şi uleiuri uzate. În prezent, aplicaţia a ajuns la peste 6.200 de utilizatori, dintre care aproape 3.600 sunt reciclatori şi circa 2.400 sunt colectori, conform datelor furnizate de fondatori.
citește mai multStart-up-ul românesc Bloomplate, care a dezvoltat o platformă de nutriţie personalizată lansată în octombrie 2024, şi-a propus să ajungă la 3.400 de utilizatori plătitori anul acesta, serviciile sale fiind testate până acum de 3.000 de utilizatori, dintre care 400 plătitori. Pe baza unui chestionar, algoritmii din spatele platformei Bloomplate generează automat planuri de mese personalizate pentru utilizatori, iar anul acesta start-up-ul vrea să integreze şi serviciul de livrare a ingredientelor necesare preparării reţetelor, fiind în discuţii în prezent cu un retailer de pe plan local.
citește mai multFondul de investiţii Fortech Investments, susţinut de asociaţii companiei Fortech Product, a investit de la lansarea sa în 2021 şi până în prezent 8 milioane de euro în 18 start-up-uri tech, din care 2 milioane de euro au fost alocate anul trecut pentru 5 proiecte noi. Fondul are o ţintă totală de 13 milioane de euro, iar pentru 2025 îşi propune să ajungă la 20-22 de start-up-uri în portofoliu. În paralel, fondul vrea să înceapă pregătirile pentru lansarea celui de-al doilea fond de investiţii în 2026.
citește mai multStart-up-ul românesc Footprints AI, care a dezvoltat o platformă de retail media bazată pe inteligenţă artificială, se pregăteşte pentru o nouă etapă de creştere după ce în 2024 a înregistrat o creştere de şase ori a veniturilor.
citește mai multStart-up-ul 123Credit, care a dezvoltat o platformă care facilitează accesarea mai multor tipuri de credite – precum credit de nevoi personale, de consum sau credit ipotecar -, dezvoltă instrumente bazate pe inteligenţă artificială (AI) pentru a reduce la câteva minute timpul necesar utilizatorilor să aleagă creditul potrivit.
citește mai multCompania locală CyberEvent, specializată în furnizarea de soluţii digitale pentru evenimente, a investit peste 130.000 de euro în dezvoltarea RoboCanvas, un sistem bazat pe inteligenţă artificială care desenează caricaturi în timp real pe baza fotografiilor utilizatorilor, în condiţiile în care brandurile cer tot mai multe soluţii inovatoare, numărul de evenimente explodând după pandemie. Lansată în noiembrie 2023 la un eveniment al Syngenta, soluţia RoboCanvas a fost folosită deja la peste 30 de evenimente pentru diverse branduri.
citește mai multStart-up-ul românesc Examin, specializat în automatizarea şi analiza video cu ajutorul inteligenţei artificiale (AI), are în plan extinderea în Statele Unite ale Americii.
citește mai multStart-up-ul românesc SalesOMMO, care dezvoltă o platformă bazată pe inteligenţă artificială menită să îi ajute pe utilizatori în procesele de vânzări, şi-a propus ca în prima jumătate a anului 2025 să ajungă la un portofoliu de 20-30 de clienţi şi să atragă o finanţare de la un fond de investiţii.
citește mai multStart-up-ul românesc Pathium (fostul MetaTags) se pregăteşte să lanseze în luna martie a acestui an soluţia sa inteligentă de monitorizare în timp real a transporturilor de mare valoare, având deja discuţii cu mai mulţi potenţiali clienţi, printre care se numără o berărie artizanală din Bucureşti, o firmă de logistică din zona automotive din Sibiu şi câteva companii din zona de vest a ţării. v
citește mai multObsesia pentru dezvoltarea produsului tech în detrimentul aspectelor comerciale, planificarea financiară deficitară şi reticenţa faţă de investitori sunt principalele provocări cu care se confruntă fondatorii de start-up-uri tech din România, potrivit lui Alin Stanciu, partener în cadrul fondului de investiţii Catalyst România.
citește mai multStart-up-ul românesc VAUNT, care a dezvoltat o platformă de vânzări şi marketing pentru agenţiile şi dezvoltatorii imobiliari, are în plan să lanseze o rundă de finanţare, în condiţiile în care de la lansarea soluţiei în urmă cu patru ani şi până în prezent s-a dezvoltat aproape integral doar din fonduri proprii.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE