ZF IT Generation

ZF IT Generation. Adrian Cucerzan, product manager FieldVibe, o aplicaţie mobilă de tip jurnal-organizator al lucrărilor pentru meşteri, are în plan să adauge noi funcţii pentru clienţi

24 aug 2020 Autor: Adrian Seceleanu

FieldVibe, o aplicaţie mobilă de tip jurnal-organizator al lucrărilor pentru instalatori, electricieni şi alţi furnizori de servicii pe teren, dezvoltată de agenţia Mobiversal din Oradea, are în plan să adauge noi funcţio­nalităţi în aplicaţie, precum plata online.

„Planul nostru este să adaugăm o funcţionalitate de programare online, deci să se poată înregistra comenzi printr-un formular fără să fie nevoie de un apel telefonic. Ulterior ne dorim să introducem şi o facilitate de plată online pentru ca lucrările să poată fi plătite cu cardul direct. Ne gândim şi la o parte de recenzii realizate de clienţi“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Adrian Cucerzan, product manager FieldVibe în cadrul Mobiversal. „Planul nostru este să închidem cercul operaţional pentru compa­niile acestea mici în care managerul este şi om de teren, răspunde la telefoane şi mai are câţiva colegi. Vrem ca ei să aibă în aplicaţie tot ce îi trebuie unei firme mici sau unui meşter. Ulterior, dacă totul merge bine, trecem la etapa următoare, la companii care au şi persoane în birou, un dispecer.“ Compania s-a concentrat din prima clipă pe nişa echipelor mici de instalatori, a spus Cucerzan.

„FieldVibe este o aplicaţie pentru managementul echipelor de pe teren dedicată în special companiilor mici de servicii, respectiv pentru electricieni, instalatori etc. - tot felul de mici companii care prestează servicii pe teren. Ideea noastră a fost ca la început aplicaţia să fie cât mai simplă posibil, în condiţiile în care competiţia noastră şi în 2018 şi acum, este una destul de sofisticată şi axată pe companiile medii şi foarte mari. Noi ne-am gândit atunci la o variantă cât mai simplă, cu funcţionalităţi de planificare de sarcini, de programare de activităţi recurente, de a genera notificări, transmiterea de mesaje prin SMS pentru a aminti despre lucrări clienţilor, plus o mică parte dedicată angajaţilor. Aşa i-am dat drumul aplicaţiei de un an de zile, iar acum avem vreo 40-50 de utilizatori foarte activi, dintre care circa 10 sunt plătitori”.

 

Ce a mai declarat Adrian Cucerzan în cadrul emisiunii:

► Noi am început în 2018 lucrul la aplicaţie - ideea fiind generată de solicitări generate pentru un alt produs al nostru. Noi suntem o agenţie de dezvoltare de aplicaţii mobile şi mai avem un alt produs care este de vreo 5 ani buni pe piaţă şi o anumită nişă de clienţi au cerut dezvoltarea unui produs separat. Aşa ne-am hotărât să ne axăm şi pe tipologia aceasta de companii. 

► Noi în interiorul agenţiei dezvoltăm echipe care creează produse şi ulterior pe măsură ce ajung la un breakeven să spunem primesc o semi-autonomie şi încep să-şi dea drumul singure, să se rupă. Dar totul se dezvoltă sub o umbrelă, totul este în aceeaşi clădire, colaborăm. Mai avem încă un produs pe lângă FieldVibe.

► Aplicaţia este gratuită pentru un utilizator, dacă este orice meseriaş care se decide să se digitalizeze să-şi ţină în smartphone, iar ulterior pe măsură ce creşte sau are deja angajaţi sau colegi monetizăm printr-un abonament lunar în funcţie de câţi colegi are.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR