ZF IT Generation

ZF IT Generation. Adrian Grăjdeanu, cofondator Salya, platformă pentru generare de clipuri video personalizate: Vrem ca în doi ani să ajungem la venituri de minimum 1 mil. dolari

26 oct 2020 Autor: Ioana Nita

Platforma se află în prezent în faza de testare, iar după ce va prinde tracţiune pe plan local va fi lansată şi pe alte pieţe din Europa de Est

Start-up-ul local Salya, care a creat o platformă ce le permite brandurilor să afişeze clipuri video de promovare personalizate pentru fiecare utilizator de internet în parte, ţinteşte să ajungă la venituri de cel puţin un milion de dolari în următorii doi ani, în condiţiile în care după ce testează produsul la nivel local, va ataca şi pieţe din străinătate.

„Piaţa de video-marketing valoarează în jur de 30-40 mld. dolari la nivel global, iar noi sperăm ca în maxim doi să putem atinge o valoare de măcar un milion de dolari cu acest produs. Este un serviciu care cel puţin în România nu are competitor, iar pe piaţa globală există câţiva competitori, dar care sunt îndeajuns de mici încât să putem să îi prindem din urmă”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, Adrian Grăjdeanu, cofondator al Salya.

El a adăugat că speră ca într-un an să poată accesa şi clienţi din străinătate, primele ţări vizate pentru extindere fiind cele din estul Europei, dar după ce platforma prinde tracţiune pe plan local.

În prezent, start-up-ul se află în etapa de testare a platformei, în condiţiile în care echipa Salya, formată din patru persoane, a început să lucreze la dezvoltarea sa din februarie, îmbunătăţind produsul în cadrul programului Innovation Labs.

„Avem un client cu care am bătut palma cel puţin la nivel de beta-testing şi urmează să mergem mai departe cu discuţiile pentru un program pilot. Am încercat să discutăm cu câteva companii axate pe maketing şi vânzări şi au fost interesante de produs.”

Ce face mai exact Salya? „Efectiv, soluţia ia un şablon de video pe care îl generăm manual şi în baza informaţiilor primite printr-un request de web normal de tip http poate să modifice instantaneu informaţiile din video - imagini, text”, a explicat Adrian Grăjdeanu.

 

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania
Innovation Partner:
Partener: