ZF IT Generation

ZF IT Generation. Alexandra Papiţa, cofondator: Budget Master, un asistent vocal conectat la Amazon Alexa care îi ajută pe utilizatori să ţină evidenţa cheltuielilor, ţinteşte expansiunea la nivel mondial

27 apr 2020 Autor: Adrian Seceleanu
„O finanţare ne-ar ajuta, atât din perspectiva de a putea să creştem echipa, să dezvoltăm aplicaţia cât mai repede.“

Budget Master, o aplicaţie de educaţie financiară disponibilă sub forma unui asistent vocal conectat la echipamentele Amazon Alexa - precum boxele inteligente ale gigantului american - ţinteşte expan­siu­nea pe plan mondial, dincolo de piaţa ame­ricană unde start-up-ul este deja prezent.

„În momentul de faţă suntem pe piaţa din SUA, pe marketplace-ul Alexa. Ne dorim fireşte să trecem mai departe către celelalte pieţe vorbitoare de limba engleză precum Canada, Australia şi Marea Britanie. Apoi ne dorim să traducem aplicaţia şi în germană ca să poată fi accesată şi din acest market­place. Pe viitor am vrea ca aplicaţia să fie disponibilă şi pentru Google şi atunci să poată fi disponibilă şi pe echipamentele Google Home“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Alexandra Papiţa, cofondator Budget Master. „Scopul proiectului este o aplicaţie cu o interfaţă vocală  care îi ajută pe utilizatorii noştri să-şi îmbunătăţească obiceiurile fi­nanciare, practic să economisească mai mult sau să-şi plătească datoriile mai repede. În momentul de faţă noi avem o aplicaţie cu interfaţă vocală care funcţio­nează pe dispozitive de la Amazon care funcţionează cu sistemul Alexa şi practic creează o conversaţie simplă pentru utilizator prin care el poate să-şi stabilească un buget lunar, bugete pe diferite categorii de cheltuieli şi în funcţie de asta să îşi păstreze acele obiceiuri de a îşi pune toate cheltuielile în fiecare zi în aplicaţie“, a explicat ea.

Utilizatorii îşi pot stabili un buget lunar, iar aplicaţia îi avertizează dacă acesta este depăşit, a adăugat Alexandra Papiţa. „Apli­caţia este descărcată pe echipament din marketplace, iar apoi există un flux de înregistrare în care utilizatorul înţelege fiecare funcţionalitate a aplicaţiei, adică partea de configurare a veniturile, a tipurilor de cheltuieli şi apoi a bugetului pe care vrea să şi-l stabilească pentru fiecare lună. După aceea noi le putem oferi şi rapoarte în funcţie de obiceiurile pe care le au, şi de asemenea idei prin care ei pot economisi mai mulţi bani.“

„O idee pe care o implementăm şi o utilizează mulţi dintre cei care folosesc deja aplicaţia este faptul că pot să verifice automat dacă au plăţi recurente pe care nu le mai folosesc pentru diverse servicii online.“

Compania ar avea nevoie de o finanţare de 20.000 de euro pentru a accelera dezvoltarea, dar şi pentru a se promova. „O finanţare ne-ar ajuta, atât din perspectiva de a putea să creştem echipa, să dezvoltăm aplicaţia, cât mai repede cu versiunile şi funcţionalităţile noi, dar şi pentru promova­rea ei pentru a aduce un număr mai mare de utilizatori. În momentul de faţă încercăm să ne concentrăm să avem cât mai multe utilizări de succes cu clienţii pe care îi avem şi să îmbunătăţim aplicaţia pentru aceştia, iar apoi să creştem pentru alte segmente. Estimăm că am avea nevoie de o finanţare de 20.000 de euro şi pentru costurile de marketing.“

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR