ZF IT Generation

ZF IT Generation. Alexandra Roată, cofondator, Softlead: Anul acesta am testat noi modele de pricing pentru principalul nostru produs

joi, 08:00 Autor: Adrian Seceleanu

Softlead a semnat recent un parteneriat cu BCR, prin care le oferă clienţilor băncii acces la platforma care include peste 1.300 de soluţii software şi 700 de furnizori de IT.

Start-up-ul Softlead, care a dezvoltat o platformă de tip marketplace ce ajută companiile să-şi aleagă soluţia software potrivită şi care şi-a extins în acest an oferta şi către zona de hardware, pentru a le oferi clienţilor soluţii integrate IT&C, a testat şi noi modele de tarifare pentru Softlead Digital DNA, principalul produs al companiei - un instrument care auditează gradul de digitalizare al companiilor, oferind recomandări de soluţii software şi furnizori potriviţi.

„Ce am făcut noi anul acesta inclusiv cu partea aceasta de aplicare pentru fonduri europene şi utilizarea tool-ului ca principal instrument pentru auditare a gradului de maturitate digitală a fost să testăm şi modele noi de pricing, pentru că lucrând cu channel partners, modelul de pricing este diferit de cel în care clientul final îşi achiziţionează un astfel de raport“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Alexandra Roată, cofondator al Softlead. „Softlead Digital DNA este singurul tool care auditează într-un raport de maturitate digitală, generat automat, gradul de digitalizare al companiilor, oferind recomandări de soluţii software şi de furnizori potriviţi. Dar nu numai asta, include şi partea de bugetare pentru că este una din problemele companiilor, în special în zona de IMM, pentru că nu ştiu exact la ce costuri să se aştepte“.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR