Start-up-ul local RepsMate, care dezvoltă o aplicaţie software bazată pe tehnologia inteligenţei artificiale ce analizează comportamentul clienţilor, se află în prezent în plin proces de a obţine o primă finanţare de 150.000 euro pentru a lansa pe piaţă prima versiune a softului.
„Avem nevoie de 150.000 de euro să dezvoltăm un produs ce va putea fi comercializat. Investiţia am segmentat-o în trei părţi – o parte de la consultanţi, o parte sperăm să vină de la GapMinder VC şi o parte de la alte fonduri de investiţii din România. Discuţiile sunt destul de avansate, trebuie să semnăm actele în maximum două săptămâni pentru primul segment de finanţare. Ulterior vrem să ridicăm runde de finanţare mai mari pentru a dezvolta produsul complet“, a declarat în cadrul ZF IT Generation Alin Roşca, CEO şi fondator al RepsMate. Start-up-ul are nevoie de finanţare pentru a putea angaja programatori cu experienţă pe zona de inteligenţă artificială care să ajute echipa actuală să îşi atingă obiectivele pe partea de dezvoltare de produs.
„Aproximăm că va mai dura 3-4 luni până când produsul va fi funcţional complet. Sperăm să avem primul client în al doilea trimestru din 2021”, a punctat el.
Ce face însă mai exact aplicaţia dezvoltată de RepsMate? „Aplicaţia analizează nevoile şi comportamentul clienţilor folosindu-se de tehnologia AI. Analizăm transcriptul conversaţiei şi tonalitatea atât a clientului cât şi a reprezentantului de vânzări pentru a determina sentimentul din jurul conversaţiei. Dezvoltăm câţiva algoritmi care să determine exact ce ar trebui sugerat către reprezentant şi cum să măsurăm rata de succes a acestuia”, a explicat Alin Roşca.
„Unul dintre fondatori este doctor în psihologie, ceea ce ne ajută să înţelegem din punct de vedere psihologic nevoile şi comportamentul clienţilor, pentru a putea îndruma reprzentanţi companiilor să îşi crească eficienţa şi să creştem satisfacţia clienţilor”, a completat el.
Practic, softul dezvoltat de RepsMate, care poate fi folosit direct din cloud sau poate fi instalat direct la client, se conectează la sistemul folosit de companii pentru a discuta cu clienţii lor.
„Clienţii noştri sunt companiile care au agenţi care discută cu clienţii printr-un serviciu de tip VOIP – protocol de transmisiune a vocii prin internet – iar noi ne conctăm cu RPA-ul acestuia pentru a prelua conversaţiile din timpul discuţiilor şi pentru a le analiza în timp real”, a punctat fondatorul RepsMate.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE