ZF IT Generation

ZF IT Generation. Andrea Adamo, fondator 3minutesjob.com, un „LinkedIN“ bazat pe video pentru utilizatorii la început de carieră caută o finanţare pentru expansiune

16 feb 2021 Autor: Adrian Seceleanu

Start-up-ul 3minutesjob.com, o platformă care conectează angajatorii cu utilizatorii de 18-25 de ani care îşi caută un job cu ajutorul a 3 clipuri video de câte un minut şi care a ajuns să fie utilizată în câteva zeci de ţări, caută finanţare pentru expansiune.

„Dezvoltăm o platformă internaţională, care să conecteze angajatorii cu candidaţii. Practic un fel de LinkedIN, doar că se adresează unei nişe de candidaţi, între 18 şi 25 de ani, care nu au încă o experienţă relevantă şi nici un profil care să îi facă să fie vizaţi de headhunteri. Practic ideea este ca utilizatorii să se prezinte în trei minute. Am încercat să preluăm anumite principii de la LinkedIN, de la Facebook şi mai nou de la TikTok“, a declarat în cadrul emisiunii Andrea Adamo, un antreprenor italian care s-a stabilit în Braşov, unde a şi fondat proiectul 3minutesjob.com.

„Tinerii de azi se concentrează mult mai greu şi pe perioade mult mai scurte astfel că ne-am gândit de ce să nu se prezinte şi printr-un video CV. De ce nu în trei minute? Un video de un minut trebuie să fie despre cine eşti, un minut despre ce vrei să faci şi un video un minut în care să vorbeşti într-o altă limbă, aşa ca un angajator să-şi poată face o idee despre un candidat în cel mai scurt timp“

 

Ce a mai declarat Andrea Adamo:

► Suntem prezenţi în peste 80 de ţări cu ofertele noastre de muncă.

► Suntem online din octombrie 2019 şi până în septembrie 2020 aveam cam 1.000 de utilizatori în platformă, acum suntem la 7.200 şi 850 de firme. Practic în ianuarie am crescut cu o rată de peste 100 de utilizatori pe zi.

► Ne dorim un investitor care se pricepe la acest domeniu, locul unu nu este ca investitorul să aibă bani. Vrem un investitor care să înţeleagă perspectiva de a scala la nivel mondial.

► Ca să terminăm anul cu ce resurse avem ne trebuie 50.000 de euro iar pentru a ajunge la break-even şi să finalizăm produsul estimăm că nevoia este la 180.000 de euro. Vom continua să căutăm investitorul potrivit, pentru a accelera. Până atunci mergem aşa cum am mers până acum.

 

O campanie Ziarul Financiar Seedblink Cognizant Softvision și Banca Transilvania
Innovation Partner: