ZF IT Generation

ZF IT Generation. Cătălina Dobre şi Bogdan Dudău, cofondatori Mingle: Mingle, o platformă pentru automatizarea proceselor de recrutare, ţinteşte 30 de clienţi într-un an şi se uită la o finanţare pentru dezvoltare

27 nov 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Categoric ne uităm la pieţele externe, este un produs care poate fi scalat cu uşurinţă la nivel global.

Mingle, o platformă pentru automatizarea proceselor de recrutare, fondată cu o investiţie iniţială de 30.000 de euro, are în plan să-şi extindă baza de clienţi şi se uită şi la posibilitatea de a atrage finanţare pentru a accelera dezvoltarea.

„Investiţia iniţială a fost de 30.000 de euro, din fonduri proprii. În momentul de faţă luăm în considerare şi o investiţie externă. Acum că am început să generăm şi venituri putem să susţinem businessul aşa cum este el acum, însă pentru a creşte, pentru a scala s-ar putea să fie nevoie de o investiţie. Cochetăm cu ideea, suntem atenţi la piaţă. Suntem deschişi la oportunităţi, la potenţiale investiţii“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Bogdan Dudău, cofondator al Mingle.

“Mingle este o aplicaţie dedicată echipelor de recrutare din companii. Mai exact le ajută să-şi organizeze mai bine candidaţii, să îi poată evalua cu uşurinţă şi colabora cu colegii lor, dar şi să urmărească procesul de recrutare şi să interpreteze principalii indicatori. Scopul final este ca aceştia să salveze timp în recrutare şi să aibă un control mai bun asupra procesului. Produsul în sine a fost dezvoltat plecând de la discuţii cu oameni de HR. La fostul nostru job am lucrat destul de mult cu persoane de HR şi am descoperit că principala lor provocare este să găsească oamenii potriviţi şi dintre toţi candidaţii să îi aleagă pe cei care s-ar potrivi cel mai bine rolurilor”, a explicat Cătălina Dobre, co-fondator al Mingle în cadrul emisiunii.

Compania a ajuns la un număr de 4 clienţi în prezent, a explicat Bogdan Dudău. “Primii clienţi au fost foarte dificil de obţinut. Am avut o perioadă în care aveam un produs care funcţiona pe care nimeni nu îl folosea, a fost o perioadă dificilă, în care a trebuit să fim perseverenţi. Într-un final, începând cu luna septembrie am avut primii clienţi, am ajuns la un număr de 4 din industrii diferite. Avem clienşi din recrutare din IT şi un centru de servicii. Ei ne-au ajutat să validăm produsul, să îl facem mai bun. Acum ne dezvoltăm produsul exclusiv pe baza statisticilor de utilizare sau pe feedbackul de clienţi, nu îl mai dezvoltăm în vid, aşa cum am făcut la început, când încă bâjbâiam. Modelul de monetizare este un abonament cu preţ fix, pe care îl calculăm la început. Acest preţ variază în funcţie de cât de mult recrutează compania respectivă, deci cât de mult are nevoie de el, de cât de mare este încărcarea pe software. Costurile variază între 80 şi 520 de euro pe lună.”

“Ne propunem ca până la finalul anului următor să ajungem la un număr de 30 de clienţi astfel încât să ne putem asigura un venit recurent suficient. Categoric ne uităm la pieţele externe, este un produs care poate fi scalat cu uşurinţă la nivel global. Cel mai probabil ne vom orienta spre pieţele regionale şi către ţările din Europa, Europa de Est. Este un produs care poate fi foarte uşor scalat şi dus în orice colţ al lumii”, a adăugat Cătălina Dobre.

 

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania Microsoft
Innovation Partner: