Proiectul este evaluat acum la circa 1,4 milioane de euro.
Start-up-ul local BAAM, care lucrează la o platformă de tip market-place dedicată domeniului imobiliar, a reuşit să obţină vara aceasta o finanţare de circa 200.000 de euro, bani care îi asigură în următoarele 18 luni partea de dezvoltare software, însă pentru a se putea promova agresiv mai are nevoie de circa 300.000 - 400.000 de euro pentru partea de marketing.
„Am închis o rundă de investiţii de 200.000 de euro vara aceasta aici în România în plină criză, în timpul pandemiei. Ca pre-revenue, evaluarea firmei este de 1,4 mil. euro. În februarie am fost în Silicon Valley şi am prezentat proiectul acolo, iar acum mai discutăm cu business angels şi cu VC-uri din străinătate. Mai avem nevoie de 300.000 - 400.000 de euro pentru următoarele 18-24 luni pentru a ne putea promova agresiv astfel încât să putem genera venituri lunare recurente de 5.000 - 6.000 de euro“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Charis Stengos, fondatorul BAAM.
De origine elenă, el a venit în România în urmă cu circa patru ani pentru a lucra în cadrul unei multinaţionale IT, însă drumul în antreprenoriat l-a început cu circa un an înainte.
„După ce am terminat MBA-ul în Barcelona, am început un start-up cu fratele meu în domeniul reciclării, în anul 2015. Iar BAAM este al doilea start-up, în domeniul fintech, pe care l-am fondat anul trecut.“
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE