♦ Start-up-ul le pune în prezent la dispoziţie angajaţilor o reţea de peste 150 de cabinete şi clinici stomatologice din toată ţara şi are deja în portofoliul de clienţi companii din industria IT, retail şi servicii financiare.
Start-up-ul local IziDoc, care a dezvoltat o platformă online prin care companiile pot include în pachetul de beneficii extrasalariale şi un abonament pentru servicii stomatologice, se află în prezent în căutarea unei finanţări cuprinse între 150.000-200.000 euro, bani necesari pentru a continua dezvoltarea soluţiei şi pentru a putea începe demersurile de extindere în afara României, prima piaţă vizată fiind Polonia. Până acum, proiectul IziDoc a fost susţinut din fonduri proprii, care depăşesc 70.000 euro.
„În acest moment căutăm o finanţare - între 150.000 - 200.000 euro, care să ne ajute să ne dezvoltăm în continuare pe partea de tehnologie“.
Avem mai multe aspecte de îmbunătăţit şi de adăugat pentru a crea acest customer journey digital end to end, şi de asemenea pentru a creşte în continuare reţeaua noastră de parteneri, pentru a acorda atenţia necesară zonei de vânzări şi marketing şi nu în ultimul rând pentru a pregăti deja expansiunea pe alte pieţe. Vrem deja ca anul viitor să mergem către Polonia care este o piaţă un pic mai dezvoltată decât a noastră, dar cu nevoi similare când vine vorba de beneficiile oferite de angajatori pe de-o parte şi de fragmentarea pieţei de stomatologie pe de altă parte. Noi venim cu această soluţie, cu această platformă care pune totul împreună”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Diana Enăchescu, fondator şi CEO IziDoc. Ea a pus bazele proiectului IziDoc în urmă cu circa doi, acesta fiind de altfel primul său proiect antreprenorial, înainte lucrând în domeniul consultanţei financiare.
Lansarea platformei a avut loc în toamna anului 2019, câteva luni mai târziu declanşându-se pandemia care a încetinit un pic ritmul de dezvoltare. Start-up-ul şi-a ajustat şi adaptat însă strategia de business astfel încât să prindă din nou avânt în perioada următoare.
„Planurile noastre pentru anul trecut erau să avem o creştere cât se poate de exponenţială - mulţi angajatori erau în căutare de noi beneficii pentru a le oferi angajaţilor. Pe de altă parte, beneficiile medicale sunt deja beneficii de bază şi practic partea de stomatologie era şi este cea care lipseşte pentru un pachet medical complet. Noi aveam anul trecut o ţintă de 5.000 de utilizatori pe care l-am amânat pentru anul acesta. Începem deja să vedem potenţialul Sperăm ca până la sfârşitul acestui an să ajungem undeva între 2.500 şi 5.000 de utilizatori”, a precizat Diana Enăchescu.
În prezent, IziDoc le pune la dispoziţie angajaţilor o reţea de peste 150 de cabinete şi clinici stomatologice din toată ţara şi are deja în portofoliul de clienţi companii din industria IT, retail şi servicii financiare.
„Am pornit foarte bine în 2019, participând şi diferite evenimente de profil pentru a ne face cunoscuţi în mediul de HR pentru că practic de acolo vin deciziile de a accesa produsul nostru. Am reuşit deja să avem deja câţiva clienţi din rândul companiilor - avem din zona IT, retail şi servicii financiare. În acest mement avem peste 200 de abonaţi. Perioada de pandemie nu a fost tocmai prolifică pentru noi fiindcă bugetele de beneficii au fost puse în aşteptare. Abia acum lucrurile au început să se mai îmbunătăţească. Deja companiile au devenit chiar mai interesate de well-being-ul angajaţilor”, a subliniat ea.
Reţeaua de cabinete stomatologice IziDoc poate fi accesată prin intermediul platformei într-un mod personalizat, utilizatorii având la dispoziţie diferite criterii prin care pot filtra şi personaliza alegerea medicului dentist în funcţie de nevoia medicală, proximitate şi de alte criterii secundare cum ar fi şi limba vorbită de medicii din reţea.
„Utilizatorii intră în platformă, văd informaţii detaliate despre medicii dentişti parteneri - noi punem accent mai mult pe medici şi mai puţin pe clinici pentru că ştim cât de importantă este relaţia interumană şi atunci prezentăm informaţii despre experienţa medicilor, imagini din clinici şi lista de preţuri. În final, utilizatorii beneficiază şi de anumite pachete de prevenţie gratuite şi de discount-uri la procedurile de tratament dentar”, a explicat fondatoarea IziDoc.
Modelul de business al IziDoc presupune plata unui abonament de către companii pentru angajaţii lor.
„Noi oferim un abonament anual pentru accesul la serviciile de medicină dentară. Tarifele variază în funcţie de mărimea companiei, de numărul de angajaţi - avem abonamente care încep de la 17 euro/an per angajat şi ajung până la 27 euro pentru companiile cu cel mai mic număr mai mic de angajaţi. Este un abonament deductibil pentru angajatori, nu comportă şi taxe pe deasupra aşa cum se întâmplă în cazul altor beneficii extrasalariale”, a menţionat Diana Enăchescu.
Până în prezent, start-up-ul nu a reuşit să ajungă să îşi recupereze investiţia iniţială, care se situează la 70.000 euro, dar preconizează că va putea atinge acel prag la finalul lui 2022, dacă lucrurile îşi revin la un oarecare normal.
„Dacă lucrurile se reîntorc pe un făgaş normal aşa cum ne dorim cu toţii, undeva la sfârşitul anului viitor vom ajunge pe break-even. Bineînţeles, perioada pandemiei nu a fost cea mai bună pentru noi, dar acum simţim că lucrurile încep să se îmbunătăţească. Noi am folosit perioada din pandemie pentru a ne dezvolta reţeaua pentru că şi acesta era un aspect important pentru noi şi pentru a consolida strategia de business, pentru a consolida echipa - am atras noi membri. De asemenea, anul trecut am participat la un accelerator pentru start-up-uri - Innovix, unde am fost printre finalişti.”
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE