ZF IT Generation

ZF IT Generation. Diana Miron, CEO: JSLeague, cursuri online de programare: Avem nevoie de circa 100.000 euro pentru a dezvolta mai multe platforme de learning

17 apr 2020 Autor: Ioana Nita

Start-up-ul JSLeague a început în noiembrie 2018, iar până acum a susţinut o serie de traininguri pentru companii, precum şi workshop-uri gratuite pentru comunitatea dezvoltatorilor în limbajul de programare Java.

Start-up-ul local JSLeague, care oferă cursuri de programare online şi offline, are nevoie de o finanţare de circa 100.000 euro pentru a putea dezvolta mai multe platforme de learning în domeniul dezvoltării software. Recent, start-up-ul a lansat deja o platformă online dedicată copiilor, numită JSKids.

„Am lansat de curând un proiect pentru copii care se numeşte JSKids. O parte din finanţarea de care avem nevoie este pentru a dezvolta acest proiect -platformă de învăţare pentru copii, care va cuprinde şi jocuri. Noi vrem să investim banii în dezvoltare şi inovaţie de produse noi educaţionale“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Genera­tion Diana Miron, CEO al JSLeague.

Proiectul JSKids este separat de businessul principal al JSLeague care presu­pune susţinerea de traininguri personalizate pentru nevoile dezvoltatorilor software care lucrează în diferite companii.

„Proiectul JSKids este un proiect separat, echipa de traineri este separată şi la fel şi curricula. Practic, este un proiect care a luat naştere din JSLeague. Noi aveam planul de mult mai multă vreme să facem ateliere de programare pentru copii, iar acum le-am lansat în versiunea online. Pentru a crea platforma avem nevoie de cel puţin 50.000 de euro ca investiţie iniţială“, a adăugat ea.

Start-up-ul JSLeague a început în noiembrie 2018, iar până acum a susţinut o serie de traininguri pentru companii, precum şi workshop-uri gratuite pentru comunitatea dezvoltatorilor în limbajul de programare Java. „Clienţii pe care i-am avut până acum au făcut parte din două categorii: companii de IT şi din zona de banking care au departamente interne de dezvoltare soft­ware pentru produse interne“, a explicat Diana Miron. Ea a adăugat că pentru fiecare client în parte, JSLeague oferă o curriculă personalizată pe nevoile companiei.

Modelul de business al JSLeague se bazează pe un cost per participant la training care variază în funcţie de complexitatea şi gradul de personalizare al cursului. Astfel, costul per participant este cuprins între 500-700 euro.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR