ZF IT Generation

ZF IT Generation. Doina Vîlceanu, chief marketing officer şi acţionar ContentSpeed, platformă de e-commerce, este evaluată de acţionari la 2,8 - 4 mil. euro

2 mar 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Furnizorul de soft pentru dezvoltarea de magazine online a crescut cu 34% la afaceri de 1 milion de dolari în 2019.

ContentSpeed, un furnizor de software pentru dezvoltarea de magazine online, a înregistrat în 2019 afaceri de un milion de dolari, în creştere cu 34% faţă de anul precedent, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Doina Vîlceanu, chief marketing officer (CMO) şi acţionar al companiei.

„2019 a fost un an promiţător, am avut o creştere de 34% faţă de 2018, deci cumva peste piaţă. Am ajuns la afaceri de un milion de dolari“, a declarat Vâlceanu.

Întrebată la ce valoare estimează că a ajuns compania, Doina Vîlceanu a precizat că este vorba de câteva milioane de euro. „Din calculele noastre şi ofertele primite anterior valoarea ContentSpeed se situează între 2,8 milioane de euro şi 4 milioane de euro, cam acestea sunt cifrele“. Până acum compania a luat doar o finanţare de la un investitor de tip angel. 

„Am avut o etapă de angel investment, o persoană care este în continuare în cadrul companiei şi parte a echipei din punct de vedere financiar.”

Compania nu a căutat în mod activ finanţări, iar discuţiile despre o vânzare nu ar fi potrivite la gradul actual de încărcare al firmei,

„Nu am căutat în mod activ finanţări. Am primit mai multe propuneri de-a lungul timpului, însă suntem cumva între nivelurile de finanţare. Dacă am vinde exact acum, am lua prea puţin, nu putem să luăm maximul la care considerăm noi că am putea spera.“ Compania speră ca în 5 ani piaţa de comerţ electronic din România să crească puternic. 

„Sper ca până în 2025 piaţa din România să fi avansat atât de mult în ecommerce încât  noi să nu mai avem cui să vindem aici. În momentul respectiv este clar că va trebui să atingem şi alte pieţe, să găsim o altă «Românie» cu acelaşi trend crescător - poate fi Indonezia sau Vietnam.“

ZF IT Generation, emisiune lansată de ZF împreună cu Banca Transilvania şi casa de avocatură Stratulat & Albulescu, are ca ţintă descoperirea start-up-urilor hi-tech cu idei de produse sau servicii care vor duce la dezvoltarea unei noi generaţii de milionari din IT ai României. În cadrul emisiunii sunt invitaţi şi antreprenori sau investitori care îşi povestesc experienţa în business şi dau sfaturi start-up-urilor.

Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR