ZF IT Generation

ZF IT Generation. Evelina Necula, cofondatoare Kinderpedia, o platformă de comunicare şi management pentru grădiniţe şi şcoli, ţinteşte cel puţin o triplare a afacerilor în 2020

17 sep 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Platforma companiei este prezentă în peste 2.000 de şcoli, cu peste 100.000 de utilizatori activi.

Kinderpedia, o platformă de comunicare şi management pentru grădiniţe şi şcoli, înfiin­ţată în 2014, are în plan să ob­ţină în acest an, pe fondul ce­rerii în creştere şi al expansiunii pe noi pieţe, afaceri de cel puţin trei ori mai mari decât în 2019.

„În 2019 am reuşit să ne triplăm cifra de afaceri şi ne dorim să depăşim acest coeficient în 2020, să obţinem o cifră de afaceri mai mare de 300.000 de euro anul acesta, poate chiar aproape de 500.000 de euro aşa cum am pus noi în cele mai îndrăzneţe planuri de afaceri. Cel mai important este să ne atingem obiectivele strategice, adică să punem în acţiune parteneriatele pe care le avem pe pieţele externe şi să ne atingem obiectivele, ţintele în ce priveşte dezvoltarea.“

 „Astfel, serviciul pe care-l oferim utilizatorilor noştri curenţi şi viitori să fie într-adevăr aşa cum ne-am propus de la început, unul complet şi care să le aducă cea mai multă valoare”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Evelina Necula, CMO şi cofondator al Kinderpedia.

Platforma companiei este prezentă în peste 2.000 de şcoli, cu peste 100.000 de utilizatori activi. „Pe lângă România, mai avem prezenţă în Europa Centrală şi de Est, în Elveţia, UK, Portugalia, dar şi Iordania, Peru şi, foarte recent, în Emiratele Arabe Unite. E important să menţionez parteneriatul cu Maple Bear CEE şi Maple Bear UAE, ambele din familia Maple Bear Global, cea mai mare franciză educaţionala canadiană. Piaţa din Europa - de aproape un milion de scoli şi grădiniţe în 10 pieţe europene pe care le vizăm şi peste 63 de milioane de copii între 0 şi 14 ani - are o valoare de peste 3 miliarde de euro”.

După cea mai recentă rundă de finanţare, de 0,5 milioane de euro, compania a fost evaluată post-money la 2,7 milioane de euro. „Runda de aproape o jumătate de milion de euro ce tocmai se încheie îi are ca lead investors pe Roca X, are o componentă de equity crowdfunding prin SeedBlink. La rundă participă de asemenea un grup de angel investors de la Timişoara - Growceanu.”

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR