Soluţia Flipsnack este folosită de companii din întreaga lume, majoritatea fiind din SUA.
Compania Flipsnack din Oradea, care a dezvoltat în urmă cu circa nouă ani o soluţie software ce permite crearea cu uşurinţă a unei publicaţii online, mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de 6 milioane de dolari, dublu faţă de 2019, în condiţiile în care primul semestru a atins deja nivelul de venituri de pe întreg anul trecut.
„Pe parcursul ultimilor trei ani am avut o creştere explozivă. În 2018 spre exemplu am avut încasări de 1,8 milioane, iar în 2019 am ajuns la 3,3 milioane încasări pe parcursul întregului an. Acum în prima jumătate a anului avem deja încasări de 3 milioane dolari. Creşterea nu s-a văzut numai în încasări, ci şi pentru alţi indicatori importanţi pentru noi. Spre exemplu, am putut vedea şi numărul de utilizatori activi crescând foarte mult în ultimii ani, la fel numărul de conturi nou-create a crescut foarte mult de la an la an. În 2018 aveam undeva la 600.000 conturi, iar în 2019 am ajuns la 1,2 milioane de conturi nou-create şi acum în 2020 estimăm că vom ajunge undeva la 2 milioane şi ceva de conturi, adică utilizatori“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Janina Moza, marketing manager în cadrul Flipsnack. Proiectul Flipsnack a luat naştere în anul 2011 prin dezvoltarea unei aplicaţii simple prin care utilizatorii puteau încărca un fişier PDF şi puteau să îl transforme într-o experienţă digitală interactivă.
„Între timp proiectul a evoluat şi în prezent pe lângă această modalitate de încărcare a PDF-ului, revistele pot fi create şi direct în aplicaţia noastră, designul ppoate fi realizat integral în aplicaţia noastră şi pentru cei care nu au cunoştinţe avansate de design oferim o serie de peste 1.000 de tipuri de design de reviste, cataloage foarte diverse şi foarte profesioniste în aşa fel încât oricine să îşi poată crea o revistă online“, a precizat ea.
Ce este mai exact Flipsnack şi cum se foloseşte? „Flipsnack este o aplicaţie online care funcţionează direct din browser, nu necesită instalarea pe calculator, şi cu ajutorul căreia utilizatorii pot să creeze reviste digitale interactive cu aspect de răsfoire a paginilor. Când spun reviste mă refer la un termen mai general în sensul că utilizatorii pot crea şi cataloage digitale, albume foto digitale, rapoarte şi publicaţii foarte diverse. Pentru a crea acest gen de publicaţii utilizatorii pot să încarce un fişier PDF şi aplicaţia noastră transformă într-un format interactiv cu acel aspect de răsfoire a paginii“, a explicat Janina Moza.
Flipsnack se bazează pe un model de business freemium, compania punând la dispoziţie utilizatorilor o versiune gratuită cu funcţionalităţi limitate, iar pentru cei care doresc să aibă acces la funcţionalităţi mai avansate există abonamente lunare sau anuale, al căror tarif porneşte de la 32 de dolari pe lună, respectiv 168 de dolari pe an.
„În varianta gratuită se pot crea doar până la 3 publicaţii, iar pentru cei care doresc să creeze un număr mai mare de publicaţii sau cei care doresc să aibă acces la funcţii mai avansate de branding sau de colaborare - într-un singur cont pot intra şi colabora mai multe persoane“, a punctat ea.
Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE