ZF IT Generation

ZF IT Generation. Marcus Torge, fondator MakeItEasy ar vrea să-i scape pe români de chinul cozilor de la ghişeele din sectorul public

1 mai 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Vrem ca utilizatorii noştri să nu mai ajungă la ghişee şi să li se spună că nu au copie la copie.

MakeItEasy, un start-up din Sibiu, are în plan dezvoltarea unei soluţii care să digita­lizeze procesele birocratice între persoanele fi­zice şi furnizorii de servicii publice, astfel în­cât oamenii să nu mai piardă vremea la ghişee. „Este un proiect a cărui idee mi-a venit în timp ce stăteam la o coadă pentru a obţine nişte acte.

MakeItEasy este o platformă prin care oamenii să îşi facă actele mai uşor. Ideea este să intru pe platforma MakeIt­Easy unde se găsesc toate actele de care am nevoie astfel încât să nu mai fie nevoie de deplasare a utili­zatorului la primă­rie sau la furnizorii de servicii, vreau ca utilizatorii să îşi poată rezolva problema de acasă cu cafeaua lângă ei“, a declarat în cadrul emisiunii Marcus Torge, fondator al MakeItEasy.

„Deocamdată ne aflăm încă încă în faza de construcţie a produsului. Mi-ar plăcea foarte mult să ajungem în punctul în care un client intră pe platformă şi are toate actele necesare să ştie ce îi trebuie şi să poată încărca acele fişiere astfel încât la final să primească feedback dacă are toate actele necesare iar actele să ajungă la furnizor iar clientul să primească dar un link unde să plătească pentru acele acte. Astfel utilizatorul nu ar avea nevoie să se mai deplaseze nici pentru plată nici pentru nimic altceva. Efectiv vreau ca totul să fie făcut de acasă. Primul pas pe care dorim să îl facem este să oferim o informare simplă şi clară a clienţilor. Clienţii înainte de a ajunge la orice ghişeu au nevoie să ştie ce acte le sunt necesare, să nu ajung acolo şi să li se spună că nu au copie la copie.“

MakeItEasy evaluează încă diferite opţiuni de a genera venituri. “Căutăm mai multe variante de a monetiza platforma. O variantă ar fi taxarea în funcţie de numărul de actualizări de tranzacţii realizate. Altă variantă ar fi cea de abonament pentru companiile care folosesc platforma noastră.“

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR