ZF IT Generation

ZF IT Generation. Mihai Bran, cofondator Atlas: Vrem să creştem echipa în zona de vânzări şi marketing. Căutăm finanţare care să ne permită să scalăm mai repede şi să ne extindem în afara ţării

4 dec 2020 Autor: Alexandra Cepăreanu

Peste 50.000 de utilizatori au accesat serviciile de sănătate mintală oferite de platforma Atlas, în cei patru ani de activitate.

ATLAS, platformă care oferă servicii de consultanţă psihologică şi de telemedicină, dezvoltată în 2016, caută finanţare pentru dezvoltarea echipei şi extinderea peste graniţele României.

„Principalul obiectiv este să creştem echipa în zona de vânzări şi de marketing şi apoi să ieşim în afara ţării. Pentru asta căutăm finanţare“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation Mihai Bran, cofondator Atlas.

Platforma a fost dezvoltată iniţial pentru a furniza servicii de psihoterapie, însă, anul acesta, odată cu răspândirea noului coronavirus, care a mutat interacţiunile în mediul online, Atlas a început să ofere utilizatorilor şi servicii de telemedicină.

„Vrem să acoperim cât mai mult şi din piaţa locală, atât în zona de sănătate mintală – unde avem peste 50.000 de utilizatori, cât şi în cea a serviciilor de telemedicină.”

Astfel, anul acesta, circa 250 de medici din cadrul Medicover România, unul dintre cei mai mari furnizori privaţi de servicii medicale, au fost integraţi pe platforma Atlas.

„Am reuşit să integrăm cei 250 de medici în trei zile. Sperăm să creştem acoperirea pe zona de clinici cu care lucrăm. Lucrăm cu cei de la Medicover, ei îşi desfăşoară activitatea online prin intermediul platformei noastre”, a menţionat Mihai Bran.

El a adăugat că principalul segment de clienţi pe care îi vizează sunt companiile, care pun la dispoziţia angajaţilor aceste servicii de psihoterapie sau telemedicină, integrate în pachetele de beneficii.

„Practic serviciile sunt oferite către companii sau asiguratori care le integrează fie în produsele lor sau în pachetele de beneficii. Recent, am anunţat şi un parteneriat cu cel mai mare asigurator din România, NN, ceea ce ne-a sporit baza de clienţi şi utilizatori.”

Platforma Atlas are integrate o serie de instrumente care ajută utilizatorii să folosească serviciile pe care le oferă, şi cresc rata de adopţie.

„Am integrat instrumente de eduaţie (avem conţinut specializat), avem instrumente de autoevaluare, iar când contractăm serviciile într-o companie venim cu un kit de implementare care, în funcţie de specificul companiei, poate avea mai multe etape şi abordări, astfel încât oamenii să înţeleagă utilitatea serviciilor noastre şi într-un final să înceapă să folosească platforma.”

 

Ce a mai spus Mihai Bran la ZF IT Generation

► Suntem o platformă de servicii mediale. Pacienţii au acces la o reţea de medici din diverse clinici. Aceştia intră pe platformă, folosesc instrumente care îi ajută să localizeze problema prin diagnostic preventiv, apoi ajung la un medic cu care pot interacţiona atât prin videoconferinţă, cât şi prin mesaje.

►În platformă se păstrează un dosar electronic al pacientului astfel încât să poată fi consultat de medici.

► E o problemă de educaţie când vorbim de mersul la psiholog, psihiatru. Ne-am lovit de această reticenţă a utilizatorilor de a accesa serviciile noastre, care sunt oferite şi companiilor. Dacă în 2016, lucrurile nu mergeau tocmai bine, în timp, oamenii au început să accepte faptul că a merge la un psiholog, psihiatru nu este chiar atât de rău.

► Pe serviciile de sănătate mintală, rata de creştere a fost una foarte mare, aproape am dublat numărul de utilizatori lunar. Am observat acest trend de creştere rapidă şi în zona de telemedicină.

► Avem utilizatori care au accesat servicii de telemedicină şi de câteva zeci de ori în această perioadă, potrivit datelor noastre.

► Pe partea de servicii medicale avem integrat un modul care foloseşte inteligenţa artificială şi care te poate ajuta să primeşti un disgnostic mai rapid, înainte de a ajunge la medici. Acest instrument te ghidează şi recomandă către ce specializare trebuie să mergi. De multe ori, utilizatorii serviciilor de acest gen, online, nu ştiu către ce specialitate să meargă.

► Credem că rata de adopţie a acestor servicii va fi din ce în ce mai mare. Mă bazez pe faptul că am observat trendul din SUA, unde serviciile de telemedicină există de câţiva ani buni, iar pandemia a accelerat adopţia. Şi în România şi în Europa lucrurile vor merge în aceeaşi direcţie şi aceste servicii de telemedicină vor continua să existe alături de serviciile clasice mediale.

► Ne dorim ca în 5 ani să fim prezenţi în toate pieţele majore din Europa şi să încercăm să ieşim din zona europeană cu serviciile noastre.

► Credem că această abordare, care să cuprindă toţi paşii interacţiunii dintre medic şi pacient într-o formă digitală va reprezenta viitorul serviciilor medicale. În plus, integrarea de device-uri medicale smart va fi o componentă importantă, iar actul medical va fi cât mai digitalizat.

 

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania
Innovation Partner: