ZF IT Generation

ZF IT Generation. Mihai Găvan, cofondator şi CEO, FoodFix.Tech - un marketplace prin care creatorii de conţinut gastronomic pot monetiza reţetele: Construim un „Spotify al reţetelor“

18 iul 2024 Autor: Adrian Seceleanu

♦ Până în prezent investiÅ£iile în platformă se ridică la 200.000 de euro. Start-up-ul are în derulare ÅŸi o campanie pe SeedBlink.

FoodFix.Tech, un start-up care lucrează la dezvoltarea unui marketplace prin care creatorii de conţinut gastronomic îşi pot monetiza reţetele video, are ca obiectiv ca produsul său să devină „Spotify al reţetelor“.

„Astăzi în industria de food knowledge suntem înaintea erei Spotify. Pentru că informaţia există pe internet, sunt tone de reţete publicate pe internet, pe toate canalele media, însă piaţa este puternic fragmentată. Utilizatorul trebuie să facă foarte multe căutări ca să poată să ajungă la o reţetă care e pe gustul lui. Ceea ce facem noi, noi ne propunem să aducem toţi creatorii de tip food knowledge în acelaşi loc cu scopul de a îi da o experienţă unică utilizatorului final şi de a-i sugera reţete care sunt pe gustul lui“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Mihai Găvan, cofondator şi CEO al start-up-ului FoodFix.Tech.

Până acum în proiect s-au investit 200.000 de euro iar start-up-ul derulează în prezent ÅŸi o campanie de strângere de fonduri pe platforma SeedBlink. „Până astăzi am investit 200.000 de euro în această platformă.  Planul nostru este unul de dezvoltare. Am reuÅŸit să luăm încă o finanÅ£are printr-o campanie derulată pe SeedBlink“, a spus Găvan.

Conform datelor din platforma SeedBlink 196.000 de euro au fost deja oferiţi de mai mulţi investitori de tip angel (printre care se numără Sabin Gîlceavă - TechAngels, Vlad Glica - CEO Rubik Hub, Loredana Niculae - fondator NNC Services şi Stelian Bogza - fondator Benefit). Campania SeedBlink vizează acum utilizatorii din platformă, tichetul minim pentru o investiţie fiind de 500 de euro.

Start-up-ul a derulat deja primul test, prin lansarea unei cărţi în format digital, realizată de doi chefi locali cunoscuţi Cătălin Scarlatescu şi Costin Gache. Pentru acest an prioritatea companiei este să crească numărul de creatori de conţinut din platformă.

„Planul pe acest an este ca până la finalul anului să mai înrolăm încă 20 de creatori în platforma noastră. Şi să ajungem undeva între 50 şi 100 de mii de utilizatori, ceea este o ţintă foarte fezabilă. Deja am semnat cu încă doi creatori, am început campania de creatori cu Moken. De săptămâna viitoare începem să discutăm cam cu toţi creatorii mari din România ca să putem să le propunem să intre în platforma noastră“, a spus Găvan.

 

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR