ZF IT Generation

ZF IT Generation. Radu Ionescu, Valeriu Filip, SecurifAI: Ţintim o finanţare de 0,8 mil. euro - 1 mil. euro pentru expansiune globală. Noi am fost evaluaţi la 1 mil. euro, dar potenţialul este mai mare

16 dec 2019 Autor: Adrian Seceleanu

Start-up-ul care a dezvoltat o soluţie de analiză a înregistrărilor de la camerele video de supraveghere cu ajutorul inteligenţei artificiale a luat deja o finanţare de la fondul GapMinder.

SecurifAI, un start-up care a dez­vol­tat o soluţie de analiză a înregistrărilor de la camerele video de supraveghere care poate degreva oamenii de această sarcină, are în plan să ia o nouă finanţare pentru a se extinde pe plan global, au declarat Radu Ionescu şi Valeriu Filip, cofondatorii companiei, în cadrul emisiunii ZF IT Generation.

„Momentan toţi clienţii şi partenerii sunt din România. Am avea nevoie de ceva finanţare ca să ajungem la mai mulţi clienţi. Cred că principalul obiectiv ar fi să ajungem pe piaţa glo­bală, vorbim de 800.000 de euro - 1 mi­lion de euro“, a declarat Radu Ionescu.

Compania a pornit la drum cu fonduri europene de 200.000 de euro, iar ulterior a luat o finanţare şi de la fondul de venture capital GapMinder. În prezent compania este evaluată la un milion de euro, potrivit lui Valeriu Filip.

„Am luat o finanţare de 200.000 de euro pentru perioada de cercetare, pentru a dezvolta un produs cu care să ieşim pe piaţă. Au fost bani suficienţi pentru a construi o echipă. (…) Valoarea com­pa­niei? Depinde cine ne evaluează. Dacă ne evaluează un fond de investiţii, o să ne tragă în nişte pătrăţele. Avem o evaluare în jur de un milion de euro - nu ştim dacă este o evaluare de potenţial de piaţă, credem că potenţialul este mult mai mare decât atât. Aceasta este o evaluare în urma unei finanţări de la un venture ca­pital - este vorba de GapMinder. Ne ajută să învăţăm care este folozofia finan­ţelor de tip venture capital“, a explicat Filip.

Compania are parteneriate cu com­panii precum Orange şi Microsoft şi de­rulează proiecte pilot cu companii mari pre­cum OMV Petrom. „Avem nişte par­teneriate şi nişte clienţi. Avem par­teneriate cu Orange, Microsoft. Am dus soluţia la câţiva clienţi mari, foarte importanţi, putem aminiti de Petrom, alături de care testăm nişte idei“, a explicat Filip.

Compania mizează pe două modele de monetizare a produsului, a adăugat Radu Ionescu.  „Avem un sistem în care se plăteşte costul de instalare pe maşină de calcul şi aici se poate dimensiona în funcţie de numărul de camere video şi avem şi un model de subscripţie lunar, model în care se plăteşte un abonament lunar pe camera video. În acea sumă intră update-uri ale algoritmului, ale sistemului şi aşa mai departe.“

Radu Ionescu (stg.) şi Valeriu Filip, cofondatorii SecurifAI:  Avem parteneriate cu Orange, Microsoft. Am dus soluţia la câţiva clienţi mari, foarte importanţi, putem aminiti de Petrom, alături de care testăm nişte idei

 

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania
Innovation Partner:
Partener: