Start-up-urile din orice industrie, inclusiv cele de tehnologie, ar trebui să evite greşeala de a porni cu un buget foarte mare pentru campaniile de marketing digital pentru că banii pot fi consumaţi rapid fără ca rezultatele scontate să apară, spune Adelina Oprea, fondator al agenţiei Champaigns.
Antreprenorii ar trebui să păstreze o atitudine vigilentă, să nu se relaxeze şi să intre într-o zonă de confort, chiar dacă au o finanţare generoasă la dispoziţie, pentru că atunci pot apărea greşeli. „Cred că este o greşeală să ai un buget foarte mare de start, pentru că în momentul în care ai un buget foarte mare, faci un împrumut uriaş şi te apuci de treabă, există şanse foarte mari să te întinzi mai mult decât îţi este pătura. Dacă există un buget de start, ar trebui să fie limitat“, a spus Adelina Oprea în cadrul emisiunii ZF IT Generation.
Pentru mai multe detalii urmăriţi emisiunea.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE