ZF IT Generation

ZF IT Generation. Sfatul Expertului. Adelina Oprea, fondator Agenţia de marketing digital Champaigns: Una dintre cele mai mari greşeli pe care o pot face start-up-urile e să aloce un buget prea mare din prima promovării online

8 oct 2021 Autor: Adrian Seceleanu

Start-up-urile din orice industrie, inclusiv cele de tehnologie, ar trebui să evite greşeala de a porni cu un buget foarte mare pentru campaniile de marketing digital pentru că banii pot fi consumaţi rapid fără ca rezultatele scontate să apară, spune Adelina Oprea, fondator al agenţiei Champaigns.

Antreprenorii ar trebui să păstreze o atitudine vigilentă, să nu se relaxeze şi să intre într-o zonă de confort, chiar dacă au o finanţare generoasă la dispoziţie, pentru că atunci pot apărea greşeli. „Cred că este o greşeală să ai un buget foarte mare de start, pentru că în momentul în care ai un buget foarte mare, faci  un împrumut uriaş şi te apuci de treabă, există şanse foarte mari să te întinzi mai mult decât îţi este pătura. Dacă există un buget de start, ar trebui să fie limitat“, a spus Adelina Oprea în cadrul emisiunii ZF IT Generation.

Pentru mai multe detalii urmăriţi emisiunea.

 

O campanie Ziarul Financiar Seedblink și Banca Transilvania
Innovation Partner: