♦ Start-up-ul a lansat recent o soluţie nouă, numită Trend Scout, împreună cu compania de cercetare de piaţă Ipsos ♦ Printre clienţii Flaminjoy se numără branduri precum Samsung, L’Oreal, Fila, Mega Image, Dove, Lensa şi Beko ♦ În curând, start-up-ul va face un anunţ important cu privire la finanţarea businessului pe mai departe.
Flaminjoy, start-up-ul local care a dezvoltat un ecosistem de soluţii software ce conectează brandurile cu influencerii, şi-a propus să îşi dubleze anul acesta veniturile la 2 milioane de euro, în condiţiile în care în ultimele şapte luni a reuşit să îşi extindă accelerat prezenţa la nivel internaţional, fiind acum prezent în total în 10 ţări, exceptând România. După Bulgaria şi Indonezia, care s-au numărat printre primele pieţe externe pe care s-a extins start-up-ul, acum Flaminjoy are clienţi activi şi din Polonia, Serbia, Elveţia, Franţa, Nigeria, Ghana, Filipine şi Singapore. Pe pieţele externe, start-up-ul s-a extins prin intermediul unor parteneriate cu agenţii şi entităţi media, precum şi cu companii de tehnologie.
„Am încheiat anul 2023 cu venituri de aproximativ un milion de euro, iar planul penrtu 2024 este să ajungem la aproximativ 2 milioane de euro. Şi pe baza primelor 4-5 luni din anul acesta, aş spune că majoritatea veniturilor vor veni din afara ţării. Tind să cred că veniturile vor veni în principal din zona Asiei, pe baza proiectelor ce se desfăşoară acolo, a magnitudinii lor, dar şi a apetitului clienţilor de pe aceste pieţe pentru mai mult, adică există discuţii şi propuneri la care ni se răspunde: «Facem, dar ce altceva mai putem să facem? Ce mai putem să avem? Avem bugete de atât. Hai să mai integrăm, hai să mai ajustăm, hai să mai gândim alte servicii»“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation Sorin Amzu, marketing manager în cadrul Flaminjoy.
El a adăugat că se observă o schimbare la nivel de piaţă în ceea ce înseamnă alocarea bugetelor de marketing pe diferite canale, zona de influencer marketing câştigând tot mai mult teren.
„Noi vedem că este o schimbare a piramidei, cumva o inversare a ei. În mod normal brandurile au o zonă de reclame la care mai adaugă şi email marketing şi undeva sus să zicem ca şi buget, tradiţional, dacă mai rămâne buget, lucrează şi cu câţiva influenceri. Noi vrem să inversăm această piramidă şi să zicem cum ar arăta o strategie bazată pe influencer marketing. Şi suntem în discuţii de luni de zile pe subiectul acesta: cum ar arăta o strategie de marketing în care influencerii şi conţinutul creat de utilizatori ar fi la bază, ar fi central, iar în jurul acestuia să se învârtă alte produse, servicii, tactici şi activări în ceva ce noi intern numim «Flaminjoy Influencer Framework» care are asociat un «influencer maturity model». Acesta este un lucru de care ne-am dat seama discutând cu clienţii. Deşi aveau bugete, deşi păreau să aibă echipe care să fie pregătite să dezvolte, să lucrăm împreună, nu aveau acea înţelegere a ceea ce se petrece. Nu aveau acea expertiză că este nevoie de concentrare pe anumite aspecte.“
Flaminjoy colaborează cu o serie de agenţii de media şi branduri, printre clienţii săi numărându-se jucători precum Samsung, L’oreal, Fila, Mega Image, Dove, Lensa şi Beko.
„La nivel de verticale ne interesează foarte mult şi vedem un interes foarte mare în zona de FMCG, retail, beauty foarte mult şi pe zona de farma. Apoi noi am crescut şi pe zona de banking şi pe zona de tehnologie, de electrocasnice. Şi aici punctual aş vrea să menţionez Beko care a câştigat şi un premiu cu ajutorul nostru, iar acum a demarat deja altă campanie“, a punctat Sorin Amzu.
Produsul principal dezvoltat de start-up este platforma de influencer marketing Flaminjoy care conectează creatorii de conţinut într-un mod automatizat cu branduri şi agenţii, conţinutul generat în campanile desfăşurate de companii fiind distribuit către diverse medii digitale, cum ar fi platforme de publishing, social media. De asemenea, cu ajutorul platformei se poate măsura impactul în ce priveşte notorietatea, dar şi în zona de vânzări. Totodată, pentru comunicarea cu influencerii, start-up-ul a dezvoltat şi aplicaţia Amplifame, care este interfaţa pentru creatorii de conţinut şi este o aplicaţie de mobil în care influencerii pot vedea toate campaniile iniţiate de branduri prin intermediul Flaminjoy, având totodată la dispoziţie şi o serie de date legate de contul lor de pe reţeaua Instagram. Din această vară, start-up-ul va integra plaforma sa şi cu reţeaua socială Tik Tok.
Echipa Flaminjoy a creat şi o suită de servicii denumită Social Products. „Unul dintre servicii a fost lansat anul trecut, şi se numeşte Brand Pulse. Anul acesta chiar foarte recent am lansat Trend Scout împreună cu compania de cercetare de piaţă Ipsos, prin intermediul căruia brandurile pot să pună o serie de întrebări, efectiv întrebări prin chestionare despre modurile în care se consumă media, modurile în care se consumă publicitate, în care se consumă produse efectiv, ce părere au utilizatorii despre anumite reţele sociale, despre branduri, despre produse, informaţii pe care apoi noi le distilăm într-o serie de rapoarte folosind şi inteligenţa artificială. Sunt nişte modele foarte puternice aici, insight-uri, astfel încât brandurile să ştie mai departe cum să-şi optimizeze campaniile pentru un <return on investment> maximizat“, a explicat el.
Pe termen mediu, echipa Flaminjoy are în plan să integreze toate serviciile şi soluţiile oferite în platforma sa principală. Totodată, start-up-ul lucrează şi la dezvoltarea unor noi funcţionalităţi şi soluţii.
„Lucrăm la un element care se numeşte Content Planner, care le va permite brandurilor să-şi planifice toate activităţile de marketing într-un singur loc, şi cu rezultatele asociate adunate la un loc în care să poţi să vezi <<am făcut această bucată de conţinut şi am dus-o în social media, ads, TV ş.a.m.d.>>, <<iată cum a crescut această bucată de conţinut de la câteva like-uri şi câteva mii de afişări la rezultate cu adevărat impresionante de zeci de milioane în zona asta>>“, a subliniat Sorin Amzu.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE