ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Boost. David Achim, Make IT in Oradea: Am ales 20 de echipe cu idei tech din care vom face selecţia finală pentru programul nostru de incubare Bright Labs Incubator

24 mar 2021 Autor: Ioana Nita

Make IT in Oradea, organizaţie non-guvernamentală susţinută de Primăria din Oradea care şi-a început activitatea în toamna anului trecut, va alege luna viitoare echipele care vor intra în programul de incubare oferit, numit Bright Labs Incubator, la finalul căruia pot primi o finanţare de până la 50.000 euro pentru a-şi dez­volta businessul tech. Selecţia va fi făcută din 20 de echipe care au fost deja preselectate în cadrul unor evenimente dedicate de „idea pitching“ desfăşurate în ultimele luni.

„În luna aprilie vom avea o competiţie care va delimita etapa de selecţie de etapa de incubare efectivă. În total, am selectat în cadrul celor cinci evenimente de «idea pitching» 20 de echipe cu care începem să lucrăm pentru a trece de stadiul de idee“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Gene­ration David Achim, director executiv al Make IT in Oradea.

El a adăugat că asociaţia nu a vrut să se axeze doar pe câteva nişe din sectorul tech, ci a preferat ca aria de selecţie a viitoarelor start-up-uri să fie cât mai diversă.

„Fiind o primă iniţiativă am zis să vedem întâi cum răspunde audienţa noastră şi să vedem ce idei sunt mai preponderent. Ca atare, nu am vrut să îngrădim noi creativitatea, ideile celor care participă. Am avut echipe cu idei diferse – SaaS, agricultură, securitate IT, turism, market-place-uri pe diferite domenii.”

Din cele 20 de echipe preselectate până acum pentru incubatorul Bright Labs, asociaţia va face o selecţie pentru cele care vor urma efectiv programul de incubare, însă nu a setat un număr exact.

„Toţi cei care participă au posibilitatea de a merge mai departe. De asemenea, cei care vor merge mai departe nu vor avea doar ocazia să participe la acest program de incubare, ci vor primi şi o sumă de 5.000 de euro ca şi premiu pentru a începe să lucreze mai practic şi mai serios la idee”, a subliniat David Achim.

 

O campanie Ziarul Financiar Seedblink și Banca Transilvania
Innovation Partner: