ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Alina Caburgan, cofondator, Parent’s Advisor - asistent digital pentru activităţi extraşcolare: Avem nevoie de o finanţare de 70.000 euro pentru a ne putea extinde în mai multe oraşe din România, dar şi din străinătate

30 nov 2021 Autor: Ioana Nita

♦ Echipa Parent’s Advisor testează în prezent aplicaţia cu 10 furnizori de servicii pentru copii şi cu mai mulţi părinţi.

Start-up-ul local Parent’s Advisor, care dezvoltă o aplicaţie mobilă ce ajută părinţii să găsească activităţile extraşcolare potrivite pentru copiii lor, are nevoie de o finanţare de 70.000 euro pentru a se putea extinde în mai multe oraşe din România, dar şi din străinătate. Aplicaţia va fi lansată în următoarele două săptămâni în Timişoara.

„După Timişoara, vrem să lansăm aplicaţia şi în alte oraşe mari din ţară - Bucureşti, Cluj, Iaşi, Arad şi altele, precum şi în Hamburg, în Germania, pentru că acolo este unul din cofondatorii proiectului. Avem deja o bază de date pe care am creat-o pe parcurs cu furnizori care sunt gata să colaboreze cu noi în diferite oraşe din România şi desigur că dacă o să ne dezvoltăm prin forţele proprii, aşa cum am făcut până acum, fără nicio finanţare, ne vom extinde însă într-un ritm mai lent. Dacă reuşim însă să primim o investiţie, atunci ne vom dezvolta şi vom scala mai rapid. Avem nevoie de 70.000 euro şi putem ceda până la 20% din acţiunile companiei”, a declarat în cadrul ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Alina Caburgan, cofondator, Parent’s Advisor.

Ce face însă mai exact soluţia Parent’s Advisor?

„Este o aplicaţie mobilă care conectează părinţii cu furnizorii de servicii pentru copii prin intermediul unui psiholog virtual, a unui asistent digital şi a unui algoritm inteligent de selecţie.

:Practic, noi îi ajutăm pe părinţi să descopere trei paşi spre fericirea copiilor lor, primul fiind o testare de orientare vocaţională a copilului în care ei răspund la întrebări legate de comportamentul copilului, de preferinţele acestuia şi primesc un set de recomandări legate de activităţile care i se potrivesc din punct de vedere al profilului său psihologic, al temperamentului său şi al vârstei. Apoi, părintele trebuie să aleagă un buget pe care este dispus să îl aloce pe lună pentru dezvoltarea copilului şi aplicaţia îi generează un program de activităţi pe o lună în avans. Mulţi părinţi pun accent doar pe instruire, sau pe dezvoltarea cognitivă a copilului, dar copilul are şi alte necesităţi şi noi repartizăm acest buget în patru categorii de activităţi - instruire, sport, emoţii noi şi distracţie”, a explicat ea.

Ideea dezvoltării aplicaţiei Parent’s Advisor a pornit din propria nevoie, Alina Caburgan mutându-se recent în Timişoara, unde s-a confruntat cu această problemă de a găsi activităţile potrivite pentru copilul său.

“Căutând, dând telefoane şi vizitând locaţiile am pierdut în jur de două săptămâni doar pentru a găsi o şcoală de dans. Deci am pierdut foarte mult timp şi discutând şi cu alţi părinţi am văzut că şi ei au aceeaşi problemă.”

Având ideea, Alina Caburgan a aplicat la programul de pre-accelerare Innovation Labs, acesta având un rol esenţial în dezvoltarea proiectului Parent’s Advisor.

“În doar şapte luni am reuşit să dezvoltăm cele mai importante module din această aplicaţie. În cadrul programului am reuşit să ne unim într-o echipă şi să ne organizăm, iar partea de mentorat a fost esenţială pentru noi.”

Modelul de business ales de echipa Parent’s Advisor presupune atât monetizarea pe segmentul B2B, cât şi pe segmentul B2C. Mai exact, pentru intermedierea tranzacţiilor direct în aplicaţie pentru furnizorii de servicii pentru copii, start-up-ul va reţine un comision, iar pe segmentul B2C, părinţii vor plăti un abonament de 10 euro/lună dacă vor dori să aibă acces la funcţionalităţi suplimentare.

“Pentru părinţi, partea de testare psihologică a copilului este gratuită. Orice părinte o poate face şi poate vedea ce activităţi i se potrivesc copilului său, după care pot să caute locaţiile, însă totodată îi propunem şi servicii suplimentare contra cost, cum ar fi cel de planificare automatizată a programului copilului pentru care vor trebui să plătească un abonament lunar de 10 euro”, a explicat cofondatoarea Parent’s Advisor.

Pentru primul an de funcţionare, care se va încheia la finalul lui 2022, echipa Parent’s Advisor şi-a propus ca ţintă să ajungă la un venit lunar de 20.000 euro.

“Pentru finalul anului viitor, ne-am propus să ajungem la un portofoliu de sute de clienţi - furnizori de servicii pentru copii, şi la 5.000 de părinţi, ceea ce va genera minim 20.000 euro ca venit lunar”, a conchis ea.

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania Microsoft și Seedblink
Innovation Partner: