ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Andreea Chirilă, fondator MOD App - asistent digital de styling: Am investit 50.000 euro până acum în aplicaţie, iar anul acesta vrem să ajungem la minim 5.000 de utilizatori

13 ian 2022 Autor: Ioana Nita

♦ Aplicaţia mobilă MOD App urmează să fie lansată la finalul lunii ianuarie, iar în primul an de funcţionare antreprenoarea estimează că aceasta va ajunge să genereze un venit lunar de 25.000 euro.

MOD App, un start-up în cadrul căruia se dezvoltă un asistent digital de styling, mizează pe atragerea a cel puţin 5.000 de utilizatori anul acesta şi pe un venit lunar de 25.000 euro, în condiţiile în care după ce aplicaţia mobilă va fi testată timp de câteva luni în România, va fi lansată şi pe piaţa din SUA. Aplicaţia MOD App va fi lansată la finalul lunii ianuarie pe piaţa locală, în urma unei investiţii iniţiale de 50.000 euro.

„Investiţia iniţială a fost făcută din resurse proprii. Intenţionăm să atragem şi o investiţie, însă momentan vrem să validăm produsul pe piaţă - noi am validat ideea prin research-ul pe care l-am făcut până în acest moment, însă bineînţeles că şi validarea propriu-zisă a produsului va reprezenta o etapă foarte importantă. Dorim să mergem către investitori după ce vom avea câteva date la dispoziţie, după ce vom vedea cum răspund utilizatorii şi care este rata de conversie. Atunci vom putea vedea către ce tip de investiţie vom vrea să mergem“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Andreea Chirilă, fondator, MOD App. Ea pus bazele proiectului MOD App în urma experienţei câştigate în ultimii ani ca stilist personal pentru femei.

„Am început să lucrez acum şase luni la aplicaţie, însa foarte multe dintre materialele pe care noi le aveam în aplicaţie în momentul acesta au fost gândite în decursul ultimilor ani. Practic, eu deja aveam pregătite anumite materiale şi acum le-am transferat în mediul digital.“

Cum funcţionează însă aplicaţia MOD App? „Am încercat să includ în aplicaţie pilonii fundamentali ai stilului personal şi anume partea de siluetă şi de înălţime, apoi partea de analiză cromatică care este una extraordinară şi de care foarte multe femei sunt extrem de încântate, aş spune că este o şedinţă care în general fascinează, şi partea de personalitate stilistică care practic înseamnă aşa cum îi spune şi numele o combinaţie între direcţiile personalităţii şi direcţiile stilistice. Practic, aceştia sunt cei trei piloni pe care noi îi avem şi în aplicaţie, piloni care sunt concretizaţi în aplicaţie prin intermediul unor teste. Utilizatorul îşi va face testele în aplicaţie, va primi răspunsuri complexe, atât în scris cât şi în imagini, care sunt bineînţeles sugestive pentru a înţelege cât mai bine ce presupune aceste răspunsuri, şi pe baza profilului stilistic creat utilizatorul va primi în continuare recomandări de shopping de la cele mai populare magazine din România de la momentul actual“, a explicat Andreea Chirilă.

Ideea dezvoltării aplicaţiei a apărut în urma unui proces mai amplu, veniind practic ca o etapă firească în dezvoltarea carierei Andreei Chirilă.

„Ideea nu a venit foarte uşor în sensul în care am activat în industria aceasta câţiva ani în şir pe mai multe domenii ce-i drept înainte de a face styling. Mai exact, după terminarea facultăţii am hotărât să renunţ la ideea de a face doctoratul şi să intru în business aşa că am deschis în Iaşi, oraşul în care locuiam la vremea aceea, un concept-store cu designeri români - era primul din toată regiunea Moldovei de fapt la momentul respectiv, era 2017. Magazinul a funcţionat timp de câţiva ani până în momentul în care am conştientizat că nu mai vreau să mă bazez pe colaboratori, pentru că fiind cu designeri români, practic toată activitatea mea se baza pe ei, şi am zis că vreau să fac lucrurile de una singură. Aşa am început să fac styling cu clientele din magazin mai întâi şi apoi cu alte cliente din afara magazinului. Practic, partea aceasta de styling a fost premergătoare aplicaţiei şi lucrând cu atât de multe femei am conştientizat nevoia lor de a arăta bine, de a avea un stil care să fie în coerenţă cu valorile lor personale şi profesionale şi în acelaşi timp mi-am dat seama că timpul meu şi resursele mele nu pot ajunge la suficiente femei dacă serviciile mele se întâmplă doar fizic cu clienta în faţa mea. Cumva aveam în minte ideea asta de a încerca să ajung la cât mai multe femei printr-o modalitate sau alta, dar acest lucru nu s-a întâmplat decât câţiva ani mai târziu şi anume acum destul de recent, după mutarea mea în Bucureşti şi întâlnirea unui dezvoltator software cu care am început să lucrez la această aplicaţie“, a povestit ea.

 

Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation.

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR