ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Andrei-Fredy Crăciun, fondator al Simmmple, soluţii pentru web design: Produsele noastre sunt folosite deja de peste 7.000 de programatori şi designeri web din străinătate, iar până la finalul anului vrem să dublăm acest număr

13 iul 2021 Autor: Ioana Nita

Start-up-ul local Simmmple, care dezvoltă soluţii pentru web design, vrea să ajungă la finalul acestui an la circa 15.000 de utilizatori, mai mult decât dublu faţă de numărul actual de utilizatori, şi la venituri lunare de peste 10.000 dolari. Pe termen mai lung, planurile sunt şi mai ambiţioase, start-up-ul având ca obiectiv atingerea pragurilor de 100.000 de utilizatori la nivel global şi de un milion de euro ca cifră de afaceri.

„Produsele Simmmple sunt folosite de freelanceri, designeri web, cât şi de programatori. Am atins recent numărul de 7.000 de utilizatori care folosesc zilnic produsele Simmmple. Programatorii care folosesc produsele Simmmple sunt persoane care lucrează pentru companii precum Google, Microsoft, CloudData, iar acest lucru ne ţine motivaţi şi ne validează ideea, produsul“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Andrei-Fredy Crăciun, fondatorul Simmmple.

El a pus bazele start-up-ului în urmă cu doi ani, soluţiile Simmple fiind lansate la începutul acestui an. 

„Avem 6 produse dezvoltate până acum şi sunt dedicate mai mult zonei de design web. Primul produs Simmmple lansat este Uranus Wireframe Kit - un set de componente şi de secţiuni web gata făcute pe tehnologie Figma care ajută designerul sau programatorul care nu cunoaşte neapărat bazele web design-ului să dezvolte mai repede o structură de website“, a explicat fondatorul Simmmple, adăugând că primul produs, Uranus, a fost dezvoltat 100% de către el.

„În momentul în care am pornit Simmple eram angajat la o agenţie de web software din Bucureşti şi asta m-a determinat să creez acest produs pentru că mi-am dat seama că mă ajută şi pe mine pentru proiectele respective şi poate ajuta şi alţi dezvoltatori şi designeri.“

Andrei-Fredy Crăciun a fost recrutat de la vârsta de 15 ani de o agenţie de web software din Bucureşti şi cu banii câştigaţi ca salariat a pus bazele Simmmple. Recent, start-up-ul a reuşit să obţină o finanţare de la Creative-Tim, companie locală care dezvoltă şi vinde licenţe pentru interfeţe web precum kit-uri UI şi panouri de administrare (dashboards), care are în portofoliu clienţi precum IBM, Cisco sau SalesForce, şi universităţi de prestigiu ca Stanford, Harvard şi MIT.

„În prezent avem ca investitor principal un lider din această industrie – Creative-Tim, care a intrat cu o investiţie de tip seed ce ne ajută să ne dezvoltăm. Nu pot menţiona suma primită ca finanţare, însă este o sumă care ne va ajuta să dezvoltăm start-up-ul minim în următorii doi ani“, a precizat Andrei-Fredy Crăciun.

Produsele Simmmple pot fi folosite pe bază de licenţă, costul acesteia variind în funcţie de numărul de utilizatori şi de numărul de secţiuni web gata făcute.

„În prezent, cea mai mică licenţă, pentru un singur utilizator, este de 39 dolari, însă costul variază în funcţie de tipul de licenţă pe care echipa sau utilizatorul şi-l doreşte. Spre exemplu, pentru licenţa de echipă - 5 utilizatori per licenţă, costul este de 149 dolari. Costurile diferă însă de la produs la produs. Acestea sunt costurile pentru produsul Uranus Wireframe Kit“, a explicat el.

Luna trecută, start-up-ul a lansat un nou tool pentru web-design, numit Venus Design System - un set de peste 2.000 de componente pe care le găseşti de obicei pe site-uri şi în aplicaţii, şi lucrează în continuare la dezvoltarea altor produse.

„Produsele noastre sunt folosite în general în ţări precum SUA, India, Franţa şi acum vrem să ne extindem la nivel global. Vrem ca în cinci ani să trecem de numărul de peste 100.000 de utilizatori, iar ca venituri să depăşim un milion de euro.“

 

O campanie Ziarul Financiar Seedblink Cognizant Softvision și Banca Transilvania
Innovation Partner: