ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Andrei Stoica, cofondator Brunch - aplicaţie de gestionare a feedbackului online: Vrem să ajungem la 100 de utilizatori plătitori până la finalul anului

22 oct 2021 Autor: Ioana Nita

♦ Start-up-ul se află în prezent în plină campanie de strângere de fonduri pe platforma SeedBlink.com, proiectul fiind evaluat la 2,3 mil. euro.

Start-up-ul local Brunch, care dezvoltă o aplicaţie de colaborare şi gestionare a feedbackului pe website-uri live, vrea ca până la finalul acestui an să ajungă la un portofoliu de 100 de utilizatori plătitori, în contextul în care acum echipa se află în etapa în care vrea să obţină cât mai mult feedback pentru a ajunge la o versiune finală a produsului. În prezent, soluţia Brunch este folosită de circa 20 de utilizatori în mod activ.

„Planul este să ajungem la 100 de utilizatori plătitori până la finalul anului. Credem că este realizabil. Construim pe produs şi îl optimizăm. Avem şi o ţintă financiară şi de performanţă şi încercăm să ajungem acolo cât mai repede, dar cât mai sustenabil“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Andrei Stoica, CEO şi cofondator al Brunch. El a pornit proiectul Brunch anul trecut în cadrul agenţiei sale de marketing B2B – stoica.co.

„Am început anul trecut cumva ca proiect al agenţiei şi l-am construit treptat. Anul acesta s-a alăturat ca partener Mihai Ivaşcu (Modex, Ulpia Ventures – n. red.), care ne-a dat o perspectivă internaţională şi ne-a transmis ideea că am putea creşte mai repede şi mai mult. Anul acesta am tot iterat pe produs şi încercăm să îl creştem în continuare.“

Proiectul Brunch a pornit cu o investiţie iniţială de circa 30.000 euro, iar apoi prin asocierea cu Mihai Ivaşcu, start-up-ul a primit o finanţare de 250.000 euro de la Ulpia Ventures – vehiculul de investiţii al antreprenorului în serie Mihai Ivaşcu. Cel mai cunoscut proiect actual al lui Mihai Ivaşcu este Modex - un sistem de baze de date axat pe tehnologia blockchain.

Ce face însă mai exact soluţia Brunch? „Produsul în sine este un instrument de colaborare online construit pentru agenţii care lucrează cu clienţii lor atât pe partea de review, în momentul când construiesc un website sau o pagină activă online şi au nevoie sa feedback – să întrebe alţi oameni din echipă sau de la client dacă este bine ce au implementat acolo sau dacă ar vedea lucrurile diferit, cât şi pe partea de optimizare, de colaborare pe termen lung, astfel încât oamenii din echipă să poată contribui - au observat o problemă pe site şi atunci pot să o specifice, iar tool-ul permite ca toată colaborarea să se întâmple în contextul efectiv al website-ului, adică direct pe pagina website-ului.

Asta încercăm să aducem instrumentelor de colaborare din momentul acesta – vrem să schimbăm un pic abordarea şi să construim partea de colaborare în context. Până acum, majoritatea tool-urilor fac acest lucru ca un << repository >> de conţinut - poţi să pui acolo content, să adaugi, să pui task-uri, dar practic aduni informaţii din mai multe părţi. Noi încercăm să ducem toată colaborarea în contextul obiectului colaborării practic, în cazul acesta, website-ul“, a explicat Andrei Stoica.

În prezent, start-up-ul se află în plină campanie de finanţare pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink.com prin intermediul căreia vrea să atragă o investiţie de 200.000 euro. Campania de strângere de fonduri de pe SeedBlink.com face parte practic din a doua rundă de finanţare a start-up-ului, care în total se ridică la 285.000 euro, suma de 85.000 euro provenind tot de la Mihai Ivaşcu.

„În momentul de faţă avem primii utilizatori, primii doi plătitori chiar, şi 20 de utilizatori activi şi încercăm să vedem cum ar trebui să arate produsul final care să poată scala internaţional astfel încât costul de achiziţie al fiecărui client nou să fie suficient de mic pentru a pueta scala la un moment dat foarte mult şi foarte repede. Ca atare, în perioada aceasta ne concentrăm în primul rând pe a discuta foarte mult cu utilizatorii actuali şi să facem on-boarding, să adăugăm utilizatori noi. În al doilea rând, ne axăm pe dezvoltarea produslui - interăm pe produs cât mai mult şi pe detalii astfel încât să avem o variantă finală cât mai bună. În acelaşi timp, cu ajutorul SeedBlink încercăm să strângem finanţare şi să explicăm partenerilor paşii următori şi cum vedem noi că o să se întâmple lucrurile în continuare ca să putem să continuăm efectiv pentru că în momentul acesta produsul nu produce însă suficiente venituri“, a punctat cofondatorul Brunch.

 

O campanie Ziarul Financiar Seedblink și Banca Transilvania
Innovation Partner: