♦ Tichetul minim de investiţii într-un proiect va fi de 100 de euro ♦ Fondatorii mizează pe faptul că forţa combinată a sute, mii de investitori din retail le va permite să achiziţioneze active de milioane de euro, la care o persoană fizică nu ar avea acces în mod normal cu un buget de câteva sute sau mii de euro.
Assetto, un start-up condus de antreprenorul IT Bogdan Almaşi - cunoscut şi pentru implicarea în proiectul platformei locale de crowdfunding Ronin, dezvoltă o platformă a cărei ambiţie este să schimbe profund piaţa imobiliară, oferindu-le investitorilor de retail cu bugete limitate acces la o clasă de active imobiliare rezervată doar marilor jucători, respectiv la active premium, precum malluri sau clădiri de birouri şi parcuri logistice. Assetto îşi propune practic să fie un „agregator“ pentru un număr mare de investitori individuali, a căror forţă pusă la comun să le ofere acces la active scumpe, care să ofere şi randamente mai bune.
„Assetto este o platformă de investiţii alternative, care îşi propune să vină cu o nouă abordare în ceea ce priveşte felul în care putem să investim în real estate. Folosind tehnologia, am reuşit să construim un model de business care va face disponibile active imobiliare care până acum erau doar un vis pentru un om normal: de exemplu, un mall, o clădire de birouri, un parc logistic. Prin utilizarea tehnologiei, pe platforma Assetto vei putea să investeşti sume începând cu 100 de euro în asemenea active imobiliare care vor avea potenţial foarte bun în ceea ce priveşte randamentul pe care îl vor genera. Randament care se va distribui către investitorii noştri lunar sau trimestrial în funcţie de imobilul de care vom vorbi“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Bogdan Almaşi, CEO şi cofondator al Assetto.
Până în prezent Assetto a atras o investiţie de 500.000 de euro de la un investitor angel din Londra, la o evaluare de 2 mil. euro.
Aplicaţia este aproape de lansare, iar pentru următoarea etapă de dezvoltare a platformei start-up-ul este în discuţii pentru o nouă rundă de investiţii de 1 mil. euro.
„În momentul acesta noi avem aplicaţia 99% gata. Suntem în ultimele săptămâni de testare pentru că ne dorim ca aplicaţia să fie cât mai aproape de perfecţiune. Noi sperăm ca undeva în maxim o lună să fim live cu aplicaţia şi să avem primul activ imobiliar listat. Va fi un fel de proiect pilot. Vom dori să testăm împreună cu nişte utilizatori reali, nişte investitori, să testăm toate fluxurile din platformă, să primim feedback-ul lor. Probabil în cursul acestei veri, în luna iulie, august, vom ieşi cu o ofertă mai largă de imobile către publicul larg. Pentru aceasta, evident noi adresându-ne publicului de retail, bugetul de marketing este unul pe măsură. Pentru că ştim că întotdeauna când faci promovare şi targetezi retailul, trebuie să mergi pe foarte multe canale şi toate aceste canale nu sunt tocmai ieftine, pentru că vorbim de comunicare în masă. În momentul acesta mai ridicăm încă o rundă de un milion de euro, este un «convertible loan» între runda pre-seed de anul trecut şi runda seed pe care ne dorim să o desfăşurăm în primul trimestru al anului viitor, când planul nostru este să ridicăm cel puţin 5 milioane de euro“.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE