ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Christian Wilhelm Roth, cofondator şi CEO al StageMe.Live - soluţie de live streaming pentru e-commerce: În 2022 vom avea 200 de clienţi plătitori şi ţintim să ajungem la 1.000 în 2023

29 sep 2021 Autor: Ioana Nita

Start-up-ul are nevoie de o investiţie de 160.000 euro, iar până acum a reuşit să obţină angajamente pentru circa 60% din sumă ♦ Printre investitori se numără Florin M. Pop, angel investor, membru al grupului de investitori Transylvania Angels Network, şi Sandu Băbăşan, CEO al companiei Blugento.

Start-up-ul româno-german StageMe.Live, care dezvoltă o soluţie de video live streaming pentru e-commerce, vrea ca la finalul anului viitor să ajungă la un portofoliu de 200 de clienţi plătitori din România şi din zona DACH (Germania, Austria şi Elveţia), care vor genera lunar venituri de circa 20.000 euro, conform estimărilor echipei fondatoare. În prezent, start-up-ul se află în plin proces de atragere a unei finanţări de 160.000 euro.

„Anul acesta în primul rând vrem să închidem runda de pre-seed şi să intrăm pe pieţele din zona DACH. Până la finalul anului vrem să avem câteva zeci de clienţi. Interesant va fi însă  anul viitor, când o să intrăm în forţă şi cu mare putere - vrem să avem, realistic vorbind, circa 200 de clienţi plătitori la finalul anului 2022. Acest lucru va însemna un venit recurent lunar de 20.000 de euro, iar cifra de afaceri o să ajungă la finalul anului viitor la  aproximativ 50.000 de euro. În 2023 o să accelerăm şi mai mult dezvoltarea şi o să ajungem la peste 1.000 de clienţi”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Christian Wilhelm Roth, cofondator şi CEO al StageMe.Live. Antreprenor născut în Germania dintr-o familie de români, cu background în domeniile financiar şi juridic, Christian Wilhelm Roth a iniţiat proiectul StageMe.Live alături de Andrei Buze, CTO în cadrul proiectului, antreprenor şi programator, cu experienţă de aproape 10 ani în industria de streaming, şi Mihai Motocu, COO şi serial entre­preneur, cu background în tech, finanţe şi business development, cu peste 15 ani de experienţă în industria de streaming.

„Avem deja multă experienţă în zona de live streaming şi am avut clienţi foarte mari împreună cu colegii şi partenerii mei de business - Mihai Motocu, Andrei Buză şi Marius Roman“.

„Aşa am văzut că este nevoie de live streaming în comerţul online şi aşa ne-a venit ideea. Acum platforma se află în stadiul de MVP şi a fost folosita deja de câţiva clienţi. Vom avea mai multe evenimente în platforma noastră în perioada următoare”, a precizat el.

Ce face soluţia StageMe.Live? Aceasta le oferă magazinelor online care vor să îşi mărească vânzările, posibilitatea de a creşte engagement-ul din partea clienţilor faţă de brandul sau produsele comercializate, dar şi să îşi fidelizeze actualii clienţi, cu ajutorul unui nou canal de marketing: video live streaming. Prin intermediul platformei StageMe.Live, magazinele online pot face sesiuni de shopping interactive, personalizate, care sporesc experienţa de utilizare a consumatorilor finali şi le dă acestora posibilitatea să găsească răspunsuri la întrebările care, altfel, i-ar împiedica să finalizeze achiziţiile online. Soluţia reduce astfel diferenţa dintre experienţa online, rapidă şi eficientă, şi cea senzorială, specifică magazinelor fizice, experienţa finală de shopping fiind mai aproape de nevoile clienţilor.

 

O campanie Ziarul Financiar Seedblink și Banca Transilvania
Innovation Partner: