ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up update. Andrei Nicolae, fondator şi CEO al Youni – platformă pentru alegerea facultăţii potrivite: Businessul nostru este evaluat la 6 mil. euro în prezent. În toamnă ne vom analiza rezultatele de până atunci pentru a ridica o nouă finanţare

2 mar 2022 Autor: Ioana Nita

Youni a obţinut anul trecut o finanţare de 550.000 euro anul trecut de la Sebastian Bălăşeşcu şi investitorii iniţiali în proiect – fondurile Early Game Ventures şi Simple Capital, plus alţi business angels.

Start-up-ul local Youni (fost UniApply), care a dezvoltat o platformă care ajută elevii şi studenţii în procesul de alegere şi aplicare la facultate, vrea ca în următoarele circa 4-5 luni să îşi consilideze poziţia pe pieţele pe care a intrat recent, în special în ţările din zona „stan” (Kyrgyzstan, Kazakhstan, Tadjikistan – Uzbekistan, Turkmenistan), planul fiind ca în toamnă să analizeze rezultatele obţinute şi să se îndrepte către o nouă finanţare. Până în prezent, echipa Youni a reuşit să atragă două finanţări în valoare totală de 700.000 euro, proiectul fiind evaluat în prezent la 6 milioane euro.

„În România consider că suntem deja consolidaţi, iar în pieţele în care am intrat în Ucraina şi ţările din zona «stanurilor» şi Azerbaidjan, consider că o să avem nevoie de cel puţin 4-5 luni  pentru a avea o prezenţă solidă, pentru a genera rezultate şi pentru a putea să ajutăm cât mai mulţi studenţi din ţările respective. Vrem să consolidăm ca să construim mai departe ceva solid. Cred că în 4-5 luni vom putea să evaluăm toate aceste rezultate şi în funcţie de rezultatele pe care le avem, stabilim strategia în primul rând pentru ţările în care suntem prezenţi  - ce facem mai departe ca să creştem, după care vom începe evaluarea unor noi pieţe pentru a vedea care sunt paşii pe care trebuie să-i facem şi care este strategia cea mai bună pentru dezvoltarea firmei în continuare”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Andrei Nicolae, fondator şi CEO al Youni. El a adăugat că vizează o nouă finanţare de circa 1-2 milioane euro.

Vrem să observăm şi să înţelegem exact de rezultatele pe care o să le avem în lunile următoare, adică să vedem dacă indicatorii pe care noi ni i-am propus o să fie confirmaţi pentru a putea merge să strângem o rundă de finanţare cât mai bună şi după care o să începem discuţiile cu potenţialii investitori pentru a le prezenta ce facem, care sunt rezultatele noastre, care este strategia pe termen scurt, mediu şi lung, pentru a şti exact în ce investesc. Sperăm că prin rezultatele pe care o să le avem şi cu paşii pe care vrem să-i facem în viitor să atragem o investiţie cât mai mare. În principiu, noi am vrea să strângem o rundă de cel puţin un milion euro poate chiar două milioane euro, dar depinde de rezultatele noastre.”

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR