♦ Start-up-ul a dezvoltat un sistem propriu de tracking ca răspuns la schimbările din industria de profil şi explorează utilizarea AI pentru generarea descrierilor de produse.
TRUDA, start-up-ul local care a dezvoltat platforma cu acelaşi nume ce analizează produsele comercializate online în vederea promovării celor mai profitabile, are în plan să îşi extindă prezenţa internaţională, în prezent având discuţii cu potenţiali clienţi pe pieţele din Polonia şi Danemarca.
„Aceleaşi probleme pe care le vedem în România sunt în toate ţările. Încă de anul trecut eram în discuţii pentru parteneriate în Polonia şi acum urmează să mergem la ei, să avansăm discuţiile pentru a se concretiza. De asemenea, este planificat să mergem în Danemarca, unde ne vom întâlni cu o agenţie care gestionează 2.200 de magazine online. Totodată, avem deja calluri şi câţiva clienţi care sunt din Marea Britanie. Toată lumea are fix aceeaşi problemă. E o problemă universal valabilă. Singura diferenţă este că feedbackul pe care îl primeşti, adică pe care sistemul îl primeşte din magazinele mai mari este mult mai rapid“, a precizat Cătălin Macovei, fondatorul TRUDA, în cadrul emisiunii ZF IT Generation.
Soluţia Truda.io funcţionează cel mai bine pentru un magazin online care are un minim de 3.000 de produse şi minimum 20-25 de comenzi pe zi.
Anul trecut, start-up-ul a adăugat o serie de noi funcţionalităţi ale platformei, dezvoltând inclusiv un sistem propriu de tracking, în condiţiile în care Google anunţase că va elimina treptat suportul pentru third-party cookies din browserul Chrome.
„Anul 2023 a adus multe schimbări în ceea ce priveşte datele, confidenţialitatea şi internetul în general. Am fost nevoiţi să ne adaptăm rapid, dezvoltând inclusiv propriul nostru sistem de tracking ca răspuns la problemele cauzate de Cookie Consent“, a explicat Macovei.
Start-up-ul a adăugat de asemenea noi integrări cu platforme precum Facebook, Google Merchant Center şi Google Search Console. Aceste integrări permit o analiză mai detaliată a performanţei produselor, atât în termeni de vânzări, cât şi de vizibilitate organică.
TRUDA se concentrează pe diferite industrii, având aproximativ 36-37 de proiecte în sectorul casă şi grădină, 20 în industria modei şi 7 în industria parfumurilor. Cel mai mare client din portofoliul lor gestionează 370.000 de produse prin platforma TRUDA.
„Am învăţat multe despre particularităţile fiecărei industrii. De exemplu, în fashion, am descoperit că nu e important doar produsul în sine, ci produsul plus mărmea. În cosmetice, am observat importanţa promovării produselor noi, în special în cazul brandurilor coreene“, a menţionat Macovei.
Rezultatele sunt promiţătoare, magazinele raportând o creştere de 35%-45% a veniturilor fără a creşte costurile de publicitate.
Pentru viitor, compania explorează utilizarea AI, în special Vertex AI de la Google, pentru a genera descrieri de produse. De asemenea, plănuiesc să producă mai mult conţinut video educaţional pentru clienţi.
În ceea ce priveşte confidenţialitatea datelor, TRUDA a luat decizia etică de a nu profila utilizatorii individual, concentrându-se în schimb pe analiza produselor şi a comenzilor.
„Ne-am dat seama că SaaS pur nu există. Este nevoie de suport şi educaţie continuă pentru clienţi“, a concluzionat Macovei, subliniind importanţa adaptării continue la nevoile pieţei şi ale clienţilor.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE