ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Update. Doru Pelivan şi Mihai Pegulescu, cofondatorii eduKiwi School. „În septembrie lansăm platforma eduKiwi School ce va integra cursuri dedicate elevilor din clasele V-XII. Vrem ca platforma să fie utilizată de minim 300.000 de elevi“

15 apr 2022 Autor: Alexandra Cepăreanu

eduKiwi, platforma online de cursuri lansată de agenţia de marketing digital Kiwi din Timişoara, a închis anul 2021 cu afaceri de aproape 2 mil. euro, în creştere cu peste 50%.

eduKiwi, platforma online de cursuri lansată de agenţia de marketing digital Kiwi din Timişoara, va lansa în luna septembrie platforma eduKiwi School care va integra cursuri de dezvoltare personală, dar şi materii pe care elevii din clasele V – XII le învaţă la şcoală.

Investiţia în dezvoltarea proiectului eduKiwi School va depăşi un milion de euro, au spus Doru Pelivan şi Mihai Pegulescu, cofondatorii eduKiwi School, în cadrul emisiunii ZF IT Generation, rubrica Start-up Update.

„Anul trecut în februarie, am început să lucrăm la un nou proiect. Astfel, anul acesta ne-am propus să dezvoltăm proiectul eduKiwi School prin care vom ajuta elevii din clasele V- XII să aibă acces la profesori de top, la experţi, indiferent de oraşul în care ei se află. Iar dacă totul merge conform planului, în septembrie o să avem prima versiune a aplicaţiei, iar copiii vor putea să acceseze primele cursuri de pe platformă”, a spus Doru Pelivan, CEO şi fondator al eduKiwi, platformă de cursuri online lansată în 2019, care în prezent înregistrează circa 45.000 de utilizatori activi.

Mihai Pegulescu a adăugat că în prima parte după lansare platforma eduKiwi School va integra aproxi­mativ 2.000 de ore de conţinut video, adică 20.000 de cursuri scurte în limba română.

„Vom lucra cu aproximativ 50 de profesori, posibil şi mai mulţi. Pe lângă componenta de şcoală, vom avea o serie largă de cursuri de dezvoltare personală, unde vom lucra cu peste 50 de profesionişti în domeniile lor care vor face diverse cursuri, de circa 10 minute sau mai lungi. Momentan cursurile vor fi doar în limba română, dar avem în plan să creăm cursuri şi în alte limbi”, a spus Mihai Pegulescu.

El a explicat că o mare parte din suma de un milion de euro ce va susţine dezvoltarea proiectului va fi investită în crearea cursurilor dedicate elevilor.

„O mare parte din bani îi vom consuma pentru a crea materiale şi cursurile. Deci avem nevoie de oameni foarte bine pregătiţi, care să ne ajute şi bineînţeles că va trebui să îi plătim.  Vom dezvolta şi aplicaţii, pentru ca platforma să poată fi accesată pe dispozitivele mobile şi pe desktop.”

De asemenea, Doru Pelivan a spus că finanţarea proiectului va fi formată din două părţi – una care reprezintă fondurile proprii, iar cea de a doua va fi reprezentată de persoane care vor să investească şi să susţină proiectul eduKiwi School.

„Finanţarea se va forma din două resurse - avem şi noi un capital propriu şi vrem să atragem circa 10.000 de membri care vor să investească în această aplicaţie. Acum ne interesează să atragem 5.000 – 7.000 de investitori, dar avem ca obiectiv să ajungem la un număr de 10.000 de investitori, care să ne susţină proiectul şi să ne ajute să ne atingem obiectivele. Iar dacă vom ajunge la 10.000 de investitori, investiţia totală se va ridica la plus 4 mil. euro şi atunci vom face un proiect mult mai mare”, a spus Doru Pelivan.

Pentru ca elevii să poată accesa cursurile ce vor fi disponibile pe platforma eduKiwi School, părinţii acestora vor trebui să plătească un abonament lunar de 49 de lei, au mai spus cofondatorii proiectului.

În următorii cinci ani, Doru Pelivan şi Mihai Pegulescu îşi propun să integreze în cadrul proiectului eduKiwi School şi alte sisteme educaţionale, astfel încât elevii din România să poată avea acces la un sistem educaţional din Marea Britanie sau Norvegia, spre exemplu, şi invers.

„Practic, putem copia modelul şi în alte ţări, precum Italia, cu sistemul educaţional de acolo, să se facă o conexiune între ele, iar elevii să poată avea acces global. Asta este viziunea noastră pe termen lung, dar momentan ne axăm pe piaţa din România”, a spus Doru Pelivan.

El a explicat că materialele video şi cursurile din segmentul de dezvoltare personală, ce vor fi integrate în platforma eduKiwi School, vor fi realizate în urma unor studii în cadrul cărora echipa din cadrul companiei va afla de la elevi ce îi interesează să înveţe.

„Noi am început deja să facem chestionare din februarie anul trecut, prin care să îi întrebăm ce îşi doresc să înveţe. Când citeam răspunsurile lor îmi dădeam seama cât este de inteligentă noua generaţie. Am primit răspunsuri precum „cum pot să devin investitor?; ce înseamnă bursa?” sau  „ce este inteligenţa emoţională?”. Pe partea de dezvoltare personală ne vom adapta foarte mult după preferinţele elevilor, vom livra ce vor ei să înveţe, să cunoască.”

De asemenea, în prezent, echipa eduKiwi numără aproximativ 50 de persoane, care se ocupă şi de dezvoltarea proiectului eduKiwi School. „Echipa va creşte pe măsură ce se dezvoltă şi proiectul ediKiwi School.”

Platforma eduKiwi lansată în 2019 înregistrează în prezent un număr de 45.000 de clienţi activi şi a reuşit să genereze anul trecut venituri de aproape 2 milioane de euro, în creştere cu peste 50% faţă de anul precedent.

„Pentru anul în curs estimăm o dublare a numărului de utilizatori activi pe platforma eduKiwi, faţă de anul precedent. Am observat că oamenii au înţeles utilitatea cursurilor de pe eduKiwi şi am văzut că mulţi clienţi vin în urma unor recomandări. Iar în ceea ce priveşte cifra de afaceri, anul acesta vom ajunge la 4 milioane de euro”, a menţionat CEO-ul eduKiwi.

Doru Pelivan, CEO şi cofondator al eduKiwi: Vrem să atragem 10.000 de investitori care să se alăture proiectului eduKiwi School.

Mihai Pegulescu, cofondator al eduKiwi: Investiţia totală va depăşi un milion de euro.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR