ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Update. Evelina Necula, cofondatoare a Kinderpedia, platformă de comunicare şi management pentru grădiniţe şi şcoli: Ne propunem să închidem 2022 cu o prezenţă globală

13 apr 2022 Autor: Adrian Seceleanu

Kinderpedia, platforma locală de comunicare şi management pentru grădiniţe şi şcoli, are în plan să accelereze expansiunea globală în 2022 atât prin eforturi directe cât şi prin intermediul unor parteneriate, eforturile vizând şi pieţe unde dezvoltarea a fost oprită după izbucnirea pandemiei de Covid-19.

„Începutul de an a fost o perioadă foarte dinamică pentru noi. Recrutarea a fost partea pe care ne-am dezvoltat cel mai mult. Am fost într-un demers activ de a căuta forţe noi, pe pieţe noi, pe care nu le mai abordaserăm în trecut şi unde nu aveam un nucleu activ de transfor­mare a educaţiei şi am reuşit să facem asta pe piaţa din UK, unde avem o echipă de trei persoane pe partea de business development şi de customer support. Avem deja un reprezentant şi dezvoltăm echipa de business development şi pe piaţa din Emiratele Arabe Unite, unde aveam deja clienţi cu care colaboram şi purtam colaborarea mai degrabă de la distanţă - acum lucrurile sunt mult mai în sinergie şi dezvoltarea este mult mai promiţătoare atunci când avem şi resurse şi reprezentare locală. Ne-am întors din nou privirile către piaţa din Polonia, o piaţă către care noi ne-am uitat şi în 2019 şi pe care intenţionăm să mergem în 2020, însă pandemia ne-a întârziat puţin planurile. Şi aici suntem bucuroşi că am reuşit să găsim un partener pe partea de dezvoltare de business foarte activ şi foarte dinamic şi care înţelege foarte bine atât valorile cât şi diferenţiatorii Kinderpedia pe zona aceasta a soluţiilor de school management şi comunicare”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Evelina Necula, cofondatoare a Kinderpedia. „Tot în acest început de an am recrutat un partener - noi le spunem parteneri pentru că ei sunt chiar membri ai echipei noastre - şi pe piaţa din Brazilia. Dar ne-am dezvoltat şi echipa din Portugalia cu două persoane noi, atât pe partea de vânzări cât şi pe componenta de customer support, pentru că avem acolo deja o comunitate de directori, profesori şi părinţi şi elevi utilizatori de Kinderpedia care creşte şi care avea nevoie evident de o comunicare personalizată şi de un sprijin localizat”.

 

Ce a mai declarat Evelina Necula în cadrul conferinţei:

► În 2022 ne-am propus câte un mic obiectiv pe fiecare pas al parcursului unui utilizator în Kinderpedia. Ne propunem să avem o comunitate şi mai dinamică, ne propunem să găsim şi mai multe oportunităţi de a le aduce valoare utilizatorilor noştri. Vrem să încheiem anul cu prezenţă în toată lumea, cu o echipă de peste 50 de membri şi cu nuclee Kinderpedia sădite, să spunem aşa, şi deja dezvoltate şi care să aibă o activitate pregnantă în şase regiuni la nivel global.

► 2021 a fost anul în care am discutat la nivel central cu echipa Maple Bear despre potenţialul de scalare global. Deja aveau validarea produsului, aveau recomandarea a două dintre cele mai dinamice micro-reţele din franciza lor, şi aveam încrederea că putem să facem lucruri bune împreună şi pe mai departe. Am avut validare atât din partea echipei lor tehnice cât şi din partea echipei lor educaţionale, şi cred că ceea ce i-a convins şi le-a dat foarte multă încredere este faptul că în continuare putem construi lucruri foarte frumoase împreună, pentru că avem acelaşi angajament de a nu lăsa lucrurile aşa cum sunt, ci de a considera întodeauna că locul unde am ajuns, este startul pentru ziua de mâine, şi pentru planurile noastre de viitor.

► Sunt 550 de şcoli în reţeaua Maple Bear la nivel global, în 35 de pieţe. Şcolile acestea vor intra pe Kinderpedia gradual. Purtăm deja discuţii cu patru sau cinci dintre regiunile care şi-au manifestat interesul de a face paşii aceştia cât mai curând şi până la finalul acestui an şcolar, respectiv începutul următorului an şcolar, prin intermediul noilor şcoli din reţeaua Maple Bear intrate în comunitatea Kinderpedia vom acoperi toate continentele.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR