ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Update. Hyperhuman, platformă digitală dedicată profesioniştilor în fitness: Vrem să atragem mii de specialişti în fitness şi recuperare medicală pe platforma noastră. Principalele pieţe pentru noi sunt Australia, Noua Zeelandă, Marea Britanie şi SUA

26 aug 2021 Autor: Ioana Nita

„Avem deja mii de minute de conţinut video şi utilizatori din 15 ţări în două luni de la lansarea versiunii beta.”

Start-up-ul local Hyperhuman, care a dezvoltat o platformă digitală dedicată profesioniştilor în fitness pentru crearea şi monetizarea de conţinut video, a lansat recent aplicaţia sa la nivel global şi estimează că până la finalul anului va atrage mii de profesionişti în fitness şi recuperare medicală pe platformă, principalele pieţe în care operează compania fiind Australia, Noua Zeelandă, Marea Britanie şi SUA. Totodată, Hyperhuman vrea să atace şi segmentul B2B - săli de fitness, centre de recuperare medicală, aplicaţii de health&fitness care au nevoie de conţinut video nou periodic.

„Obiectivul până la sfârşitul anului este să fim lideri într-una dintre pieţele în care operăm, să aducem o parte semnificativă de profesionişti din fiecare piaţă. Sunt câteva mii de profesionişti per piaţă pe care vrem să-i convertim şi suntem deja pe drumul de a-i avea pe platformă înainte să se închidă anul. În ceea ce priveşte partea de consum, se vede un trend exploziv de consum, adică sunt oameni care primesc conţinut personalizat şi îl consumă oriunde şi oricând prin platforma noastră. Aceasta este frumuseţea unei platforme deschise - vezi diversificarea conţinutului şi diversificarea modului de consum”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Update, Bogdan Preduşcă, CEO şi cofondator al Hyperhuman. El a pus bazele proiectului Hyperhuman împreună cu Dan Nica, David Teodorescu, platforma fiind lansată în versiunea beta încă de acum două luni.

„Acum avem deja peste 3.000-4.000 de minute de conţinut, de exerciţii pur si simplu, ceea ce este imens pentru noi la momentul actual. Avem înrolaţi în platformă profesionişti din 15 ţări, principalele noastre ţări în care suntem deja destul de vizibili în mai puţin de două luni de când am început lansarea versiunii bet sunt Australia, Noua Zeelandă, Marea Britanie şi SUA. Sunt ţări mature ca şi piaţă, ţări în care oamenii plătesc pentru servicii personalizate”, a punctat Bogdan Preduşcă.

El a explicat că beneficiul pe care aplicaţia îl aduce utilizatorilor este personalizarea.

„Acea calitate a experienţei pe care într-un video de pe YouTube o pierzi, pentru că nu este pentru tine, se simte că este un lucru generic. Noi avem creşteri de 50%, 60% şi chiar 80% de pe o săptămână pe alta. De abia am anunţat lansarea globală şi pentru noi de acum încolo începe creşterea efectivă pentru că toamna şi primăvara sunt cele mai importante perioade ale anului în industria de fitness.”

Platforma Hyperhuman este uşor de folosi atât de către antrenori, cât şi către utilizatorii individuali, pasionaţi de fitness şi de menţinerea unei bune stări de sănătate. Practic, platforma Hyperhuman este formată din două soluţii - Hyperhuman Studio, aplicaţia dedicată profesioniştilor de fitness, şi Hyperhuman Club, aplicaţia gratuită unde clienţii antrenorilor pot urmări foarte uşor programele de antrenament create de aceştia.

În cadrul Hyperhuman Studio, profesioniştii de fitness pot crea o bibliotecă de videoclipuri cu exerciţii specifice, la o calitate de studio. Conţinutul creat este reutilizabil şi cu ajutorul lui pot crea ulterior programe de antrenament diversificate. Aplicaţia pentru antrenori este gratuită până la o anumită limită de programe de antrenament.

Echipa Hyperhuman a gândit modelul de business al platformei similar cu cel al Spotify, start-up-ul reţinând un comision din monetizarea antrenamentelor realizate de către profesioniştii în fitness şi vizualizate de către clienţii lor direct în aplicaţie.

În plus, start-up-ul vrea să atace şi zona B2B prin crearea de parteneriate cu săli de fitness sau centre de kinetoterapie şi recuperare medicală, precum şi cu aplicaţii de health&fitness care au nevoie constant de conţinut fresh pentru utilizatorii lor.

„Scalăm şi pe partea B2B, fiindcă sunt organizaţii care au nevoie de a scala producţia de conţinut intern -  săli de fitness, centre de kineto sau recuperare. Totodată, oferim partea de descărcare de conţinut nu numai unui utilizator final, ci şi businessurilor, aplicaţiilor din lumea întreagă, produselor de health&fitness din zona de tehnologie care au nevoie de a licenţia conţinut complementar lor. Producţia de conţinut este o problemă mare pentru multe organizaţii şi dacă lansezi un fitness app sau un wearable sau un lucru adiacent producţiei de conţinut, nu e uşor pentru tine ca şi organizaţie să ai conţinut fresh sau actualizat în fiecare săptămână sau în fiecare lună deoarece costă ca şi producţie, costă ca şi efort şi atunci venim noi în ajutorul lor prin a aduce moduri de a licenţia conţinut de la o reţea globală de experţi”, a precizat CEO-ul şi cofondatorul Hyperhuman.

Start-up-ul a obţinut la finalul anului trecut o finanţare de 500.000 de euro, la care au participat trei fonduri de investiţii - Early Game Ventures (EGV), Sparking Capital şi Simple Capital, vehiculul creat de Andrei Pitiş, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori şi investitori în IT din România.
 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR